دانلود  فیلم سینمایی دشمن بزرگ 2020 با لینک مستقیم و کیفیت Full HD

دانلود فیلم خارجی Archenemy دشمن بزرگ 2020 با زیرنویس چسبیده

download new movie Archenemy 2020 for direct link

همراه با پخش آنلاین تریلر فیلم به صورت کاملا رایگان 

 

اندکی درباره ی فیلم دشمن بزرگ 2020

فیلم سینمایی Archenemy 2020 با ژانری متفاوت سرگرم کننده و ماجراجویی  محصول کشور آمریکا در سال 2020 بوده و به دلیل در هم پیچیدگی پیام های مثبتی را به بیننده فیلم و کل جهان القا می کند. همانطور که گفتیم فیلم دشمن بزرگ 2020 یک سینمایی ابرقهرمانی گونه بوده که انصافا از همان ابتدا استقبال زیادی از آن شده و امتیازات خوبی نیز در زمینه  رای مردمی  و هم چنین منتقدان داشته، و  موفق به دریافت نمره 5.2 از 10 شده، به گونه ای که موفقیت در پیشرفت کارگردان به چشم می خورد.

 

 البته در ادامه داستان فیلم شما متوجه خواهید شد، که کارگردان چگونه کاملا متمدنانه وارد بحث های حقیقی داستان شده و وقت خود را با پایانی کاملا باز صرف افشای پاسخ های هوشمندانه کرده که سه شخصیت اصلی داستان به خوبی  و هوشیارانه به عمق جنبشی فیلم نامه پی برده و در درجه بالایی به ایفای نقوش خود پردازند .

 

بسیار از منتقدان سینمایی هالیودی گمان دارند: که فیلم سینمایی Archenemy 2020 به نوعی به پرداخت عناصر اجتماعی توجه زیادی داشته و حامی پیام هایی از قبیل شکست جامعه در جامعه می باشد. داستانی که سعی دارد تا افزایش جمعیت های کارتن خواب یا همان بی خانمان ها را در آمریکا برجسته کند و اینکه ما به سرعت به جای انتقاد از سرمایه دارای ناتوان کننده ای که پاداش ثروتمندان را می دهد، طبقه ی کارگر و بی بضاعت را مجازات می کنیم به این دلیل فیلم به گونه ای یک جنگجوی درونی برای نسل جدید آینده را به تصویر می کشد.

 

خلاصه کلی Archenemy

ابتدای شروع این فیلم در مکانی با کوچه های کاملا تنگ و میله های غواصی با نور روشنایی کمتری اتفاق می افتد. و مردی را در ابتدا به تصویر می کشد، که در حال محو شدن در افق می باشد فردی که ادعا دارد به زمین سقوط کرده است و در مکان و زمان اشتباهی به جایی نامعلوم پا گذاشته مکس فیست فردیست که درمورد افکار عجیب و غریب خود  از سقوط آسمان و ابعاد متناوب سخن می گوید اما کسی تخیلات او را باور ندارد. در این میان با پسری بنام همستر دوست می شود و برخلاف واقعیت همستر با جان و دل به حرفای او گوش فرا می دهد  تا اینکه …

 

عوامل فیلم و تولید آن

کارگردان و نویسنده : آدام اگیپت مورتیمر

بازیگران : مک برانت،لویس کلی -دارت،جسیکا آلاین

فیلمساز : جولیا هارت

تاریخ انتشار : 11 سپتامبر 2020

محصول کشور : آمریکا

تصاویر فیلم 

بازیگران فیلم ARchemeny2020

 

 

تصاویر بازیگران ARchemeny2020

 

پشت صحنه ARchemeny2020