دانلود فیلم سینمایی رخنه 2020 Breach با کیفیت 4k

دانلود فیلم خارجی رخنه 2020 با دوبله فارسی 

download new movie Breach 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم رخنه 2020 

فیلم 2020 Breach فیلمی اکشن و علمی تخیلی  محصول کشور آمریکا در سال 2020 و به کارگردانی جان سوییتز می باشد. این فیلم به دلیل جذابیت و تصویر برداری فوق العاده خود به عنوان یک اثر سینمایی توانست در رده اول فروش فیلمهای اکشن سال 2020 قرار بگیرد. و فروش خوبی در همان سالهای اولیه داشته و موجب ماندگاری اثر باشد.

 

با این حال این فیلم نتوانست نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کند و رای مردمی خوبی بگیرد. اما توانست امتیاز 2.8 را از سایت اختصاص IMBD ازآن خود کند. البته باید اشاره کرد: که این فیلم به دلیل وجود نقض در نکات فنی و هم چنین چیدمان سکانسهای آن نتوانست مورد قبول بوده و دنباله خوبی داشته باشد اما حضور بازیگر معروف برووس ویلیس باعث امیدوار جلوه دادن اثر شد.

 

همچنین می توان گفت که فیلم نامه این فیلم توسط افراد مشهور و کار بلدی همچون ادوارد دریک نوشته شده و بازیگران معروف و مشهور هالیودی همچون کودی پیرسلی، بروس ویلیس و راشل نیکلز  در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

خلاصه کلی 2020 Breach

فیلم سینمایی رخنه 2020 با ژانری اکشن و علمی تخیلی درباره ی فرار از یک بیماری همه گیر و ویرانگر در روی کره زمین بوده و با وجود یک کشتی بین ستاره ای عده ای مورد حمله و تهدید قرار می گیرند، که یک نیروی بیگانه تغییر شکل دهنده که قصد کشتار آنچه از بشریت باقی مانده را دارد …

 

عوامل ساخت و تولید 2020 Breach

کارگردان : جان سویتتز

نویسنده : ادوارد دریک

تهیه کننده :کوری لارج

بازیگران : بروس ویلیس ،جانی مستر

موسیقی :اسگات  گلاسکو

فیلم بردار : ویل استون

تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2020

زبان فیلم : انگلیسی _ د.بله فارسی

ژانر فیلم : اکشن

محصول کشور : آمریکا

 

     تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم 2020 Breach

 

داستان فیلم 2020 Breach

 

پشت صحنه فیلم 2020 Breach