دانلود رایگان فیلم سینمایی سایه در ابر 2020 Shadow in the Cloud با کیفیت 4k

دانلود  اثر مهیج فیلم خارجی سایه در ابر 2020  به صورت دوبله فارسی 

download new movie shadow in the cloud 2020 for direct link

تریلر فیلم همراه با لینک های دانلود در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم سایه در ابر 2020 

فیلم سینمایی Shadow in the Cloud  سایه در ابر یکی دیگر از آثار اکشن و ترسناک هالیودی بوده که در همان لحظات اکران توانست فروش بالایی داشته باشد.این فیلم با وجود  هیجان زیاد به دور از هر گونه واقع گرایی بوده اما این اهمیت چندانی ندارد ، زیرا بازیگر معروف به خوبی در کار خود  متعهد است. که به راحتی نمیتوان از تماشای این فیلم گذشت و شما هر لحظه میخکوب در جای خود خواهید بود.

 

البته می توان در این فیلم  به بازیگر معروف کلویی گریس مورتس اشاره کرد ، که یک هنرپیشه موفق و مدل آمریکایی بوده و از همان سالهای ابتدایی کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و چندین جوایز مهم در زمینه اجرای بهترین نقش کودک را نیز به خود اختصاص داده است .

 

خلاصه کلی

داستان فیلم درباره ی جنگ جهانی دوم روایت دختر جوانی می باشد که به همراه چندین خدمه مرد  سوار برای هواپیمای بمب افکن B-17 می شوند  و ماموریت دارند  تا این محموله را کاملا محرمانه به مقصد خود برسانند.  با این حال افراد متوجه حضور زنی جوان در میان خود شده و تمامی حرکات او را تحت نظر می گیرند تا به او خورده بگیرند  غافل از اینکه از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است و به نوعی نجات دهنده آنها نیزز محسوب خواهد شد .  اما در میانه راه متوجه وجود حیوانی شیطان صفت در پشت ابرها می شوند او در کمین ایستاده تا قلب هواپیما را مورد هدف قرار دهد و انرا نابود کند . ولی وجود  خلبان جوان و باهوش تمام داستان را تغییر می دهد تا اینکه و…

 

عوامل فیلم و تولید آن 

کارگردان : روزان لیانگ

نویسنده : مکس لندیس

تهیه کننده : برایان کاوانا -جونز، کلی مک کورمک

بازیگران : کلویی گریس مورتس، بیولا کولای ،تیلور جان اسمیت، کالن مالوی ،نیک رابینسون

فیلمبرداری : کیت فریزر

موسیقی :ماهویا بریدگمن

تدوین : تام ایگلز

تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2020

 

تصاویر فیلم 

 

پشت صحنه فیلم سایه در ابر2020

 

بازیگران فیلم سایه در ابر

 

داستان فیلم سایه در ابر