دانلود رایگان فیلم سینمایی  2020 Tenet انگاشته 2020 سانسور نشده

دانلود اثر زیبای فیلم خارجی انگاشته 2020 با دوبله فارسی 

download new movie tenet 2020 for direct link

تیزر فیلم همراه با لینک دانلود به صورت رایگان

 

اندکی درباره ی فیلم انگاشته 2020 

فیلم سینمایی 2020 Tenet یکی از بهترین فیلم های سال 2020 بوده که کارگردانی آن را کریستوفر نولان برعهده داشته همچنین بازیگران بسیار توامندی نیز در آن فعالیت کرده و به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند.گفته می شود  که آقای نولان بیشتر از 3 سال بر روی فیلمنامه تنت کار کرده و پس از تلاش و کشمکش های فراوان توانست آنرا به اکران برساند .

 

با این حال این فیلم تخیلی با تمام توامندی های بالای خود دچار نقض های به شدت گیج کننده می باشد که همین نقض ،  حالا از این فیلم تنوع و به شدت سرگرمی و اکشن ماورایی توامندی به جا گذاشته، که  بهترین نکته جالب و قابل توجه فیلمبرداری فیلم ، روایت نقاط معکوس با تکنولوژی های خارق العاده آن به صورت کاملا مفهومی می باشد و به دلیل پیچیدگی موقعیت های گیج کننده با حال شگفت آور جاه طلبی روبه رو هستیم که مخاطب را به طور دیوانه وار تشنه سکانس های بعدی کرده و استرس لازمه را به مخاطب می دهد .

 

البته که باید در ساخت فیلم 2020 Tenet تشکر ویژه ای از آهنگساز این مجموعه  هانس زیمر به عمل آورد،  زیرا که در ساخت موزیک متن این فیلم بسیار توانمندانه و قاطع به کار خود  ادامه داده و کارنامه کاری زیبای نیز دارد . و کار موسیقی بهترین فیلمهای اکشن و دلهره آور از جمله پلنگ سیاه ،پرستیژ و بی خوابی را برعهده داشته و توانسته جایزه اسکار بهترین موسیقی متن فیلم پلنگ سیاه را به خود  اختصاص دهد .هم چنین می توان گفت که این فیلم در هفته های اول اکران خود توانست فروش خارق العاده در قسمت باکس آفیس بدست آورد بگونه ای که  فروش آن از مرز  300 میلیون دلار عبور کرده و در میان تمامی فیلم های دهه 2020 در رده سوم به عنوان بهترین فیلم اکشن به کارگردانی کریستوفر نولان قرار بگیرد .

 

عوامل فیلم و تولید 2020 Tenet

کارگردان : کریستوفر نولان

تهیه کننده : اما توماس

نویسنده : کریستوفر نولان

بازیگران : جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا، دیمیل کاپادیا، آرون تایلر چانسون، کلیمانس پوزی

موسیقی : لودویگ گورانسون

تدوین: جنیفر لیم

فیلمبرداری : هویته ون هویتما

 

تصاویر فیلم 

 

تصاویر فیلم سینمایی تنت 2020

 

بازیگران فیلم 2020 Tenet

 

پشت صحنه فیلم تنت 2020