دانلود فیلم سینمایی هشت 8 Eight  2019 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی هشت 8 Eight 2019 با ژانری ترسناک 

download new movie  8 Eight 2019 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم هشت 8 Eight 2019

فیلم Eight 2019 با ژانری ترسناک محصول کشور افریقای جنوبی به کارگردانی و نویسندگی هارولد هولسچر  بوده که در 6 سپتامبر 2019 اکران شد و در همان ساعات اولیه اکران خود توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و فروش چند ملییون دلاری در گیشه داشته باشد. با این حال گفتنی است که این فیلم موفق شد امتیاز 6.3 از 10 را در سایت اختصاصی  IMBD ازآن خود کرده و رتبه 45 را در میان فیلم های هم ژانر خود در آفریقای جنوبی به دست آورد.

 

از بازیگران این سینمایی مهیج و ترسناک می توان به حضور هنرمندان تیشامانو سبی ، اینگر بیکمن ، کیتا لونا  اشاره کرد که اکثر به حضور نقش اول پرداخته اند و سعی کرده اند. با شخصیت پردازی های متنوع و هم چنین اجرای سکانس های کاملا هیجانی مخاطب را به دلیل فیلمی جدید  به دور از سینما ترسناک هالیودی وا دارد و گویی تا حدودی موفق به انجام این کار شده اند.

 

داستان این فیلم به گونه ی جدا از همه ی فیلم هایی که تا کنون مشاهده کرده اید می بوده ، پیرمردی که سرنوشتش با جمع آوری روح انسان ها گره خورده است و پس از آنکه دختر خود را با نیروهای شیطانی مبادله می کند  ، در صد جبران گناه خود برمی آید و سعی دارد تا هر چه بوده به قبل باز می گردد ولی اتفاقاتی می افتد  که او …با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و  شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید 8 Eight 

کارگردان و نویسنده : هارولد  هولسچر

بازیگران : تیشامانو سبی ، اینگر بیکمن ، کیتا لونا

تاریخ انتشار : 2019

زمان فیلم : 95 دقیقه

زبان فیلم : انگلیسی _دوبله شده

ژانر فیلم :ترسناک

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم هشت 8

 

بازیگران فیلم هشت

 

نقد وبررسی فیلم هشت