دانلود فیلم سینمایی هر چیزی برای جکسون Anything for Jacjson 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی هر چیزی برای جکسون 2020 سانسور شده 

download new movie Anything for Jacjson 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم هر چیزی برای جکسون 2020

فیلم Anything for Jacjson 2020 با ژانری ترسناک محصول کشور کانادا در سال 2020 به کارگردانی جاستین جی . دی کوک و نویسندگی حرفه ای کیتین کوپر می باشد. این فیلم با ژانر قابل توجه خود توانست مخاطبان زیادی به دنبال داشته باشد و جز بهترین های سال 2020 به شمار می آید. که توانست رتبه شصد و هفت را در میان رده فیلمهای ترسناک و ارای مردمی 941 همراه با امتیاز 6.5 را از سایت IMBD ازآن خود کرده و جز پرفروش ترین های سال قرار بگیرد.

 

از بازیگران معروف این فیلم سینمایی جذاب و مهیج می توان به شیلا مک کرتی ، جولین ریچینگر ، کنستانتیلا مانتنوس اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته و توانسته با گریمی متفاوت به هنرنمایی در چنین فیلم سختی بپردازند. با این حال گفته می شود که این فیلم به دلیل طراحی و فیلم نامه نویسی جز بهترین ها بوده و توانسته با شخصیت پردازی های درست فضای هنری ترسناک و غیر قابل وصف را به صحنه های هیجانی آن دهد. از این رو تماشای فیلم هر چیزی برای جکسون 2020 قطعا توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن کاملا لذت ببرید.

 

داستان فیلم درباره ی پیرمرد و پیرزن پیری است، که نوه خود را از دست داده اند، آنها تصمیم می گیرند تا یک زن باردار را بدزدند و با استفاده یک کتاب طلسم باستانی روح نوه ی خود را در طفل متولد نشده وی بگذارند اما همه چیزی طبق برنامه پیش نمی رود و اتفاقات عجیبی رخ می دهد …

 

عوامل ساخت و تولید Anything for Jacjson 2020

کارگردان : جاستین جی . دی کوک

نویسنده : کیتین کوپر

بازیگران : شیلا مک کرتی ، جولین ریچینگر ، کنستانتیلا مانتنوس

زبان فیلم : انگلیسی_زیرنویس چسبیده فارسی

مدت زمان : 97 دقیقه

ژانر فیلم : ترسناک

تاریخ انتشار: نوامبر 2020

توزیع کننده: نتفلیکس

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Anything for Jacjson 2020

 

بازیگران فیلم Anything for Jacjson 2020

 

پشت صحنه فیلم Anything for Jacjson 2020