دانلود فیلم سینمایی جهنم خونین Bloody Hell 2020 با کیفیت 1080p+720p+480p

دانلود فیلم خارجی جهنم خونین 2020 با ژانر اکشن ، ترسناک ، هیجانی 

download new movie Bloody Hell 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم جهنم خونین 2020 

فیلم Bloody Hell 2020 با ژانری اکشن ، ترسناک ، هیجان انگیز محصول مشترک کشور آمریکا و استرالیا به کارگردانی آلیستر گریسون  و نویسندگی روبرت بنجامین  بوده که در همان هفته های اولیه اکران موفق به فروش بالای این فیلم شد. و توانست نظر منتقدان و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. گفتنی است که این فیلم توانست رتبه 24 در میان فیلم های هم ژانر و امتیاز 6.5 از 10 را در سایت IMBD ازآن خود کند.

 

از بازیگران این سینمایی جذاب و ترسناک می توان به حضور بن او توله ، مگ فراسر ، کارولینا کراینگ  اشاره کرد که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. با این حال این فیلم با تمام نکات مثبت خود سعی داشته تا با ایجاد شخصیت پردای متنوع فیلم و هم چنین سکانس های در هم آمیخنته ترس و هیجان شور و اشتیاق موجود را  به مخاطب القا کرده و به گونه ای تنوع فیلم سازی خود را بالا ببرید.

 

داستان این فیلم مهیج درباره ی گذشته مرموزی مردی جوان بوده که سعی دارد،  تمام سیاهی پشت سر خود را رها کرده و به خارج از کشور مهاجرت کند . اما از شانس او به بد مسیری برخورد کرده و به جایی بدتری از زندگی جهنمی خود بازمی گردد تا اینکه …با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

عوامل ساخت و تولید Bloody Hell 2020 

کارگردان : آلیستر گریسون

نویسنده : روبرت بنجامین

بازیگران : بن او توله ، مگ فراسر ، کارولینا کراینگ

تاریخ انتشار : 2020

محصول کشور : آمریکا ، استرالیا

ژانر فیلم : اکشن ، ترسناک ، هیجانی

زمان فیلم : 90 دقیقه 

زبان فیلم : انگلیسی- زیرنویس فارسی

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Bloody Hell 2020

 

بازیگران فیلم Bloody Hell 2020