دانلود فیلم سینمایی کد Code 8 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی کد 8 با لینک رایگان 

download new movie Code 8 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم کد 8 

فیلم Code 8 با ژانری اکشن ،جنایی و درام محصول کشور کانادا در سال 2019 و به کارگردانی جف چان بوده و بازیگران معروف کانادایی همچون استیون امل، گرگ بریک، رابی آمل، پیتر اوتوربریچ و کری مچت به هنرمندی پرداخته اند. قابل ذکر است،  که وجود شخصیت پردازی و اجرای سکانس های ابرقهرمانانه جلوه ویژه به فیلم داده و بر هنر کارگردان برای ساخت فیلمهای بعدی با ژانر های مهیج افزوده است.

 

نکته قابل توجهی که امروزه در سینمایی هالیودی و یا اکثر کشورهای جهان رخ می دهد وجود نیرو های غیر طبیعی و ماورایی است که باعث جذابیت بخشیدن به داستان های سینمایی شده و رنگ و جلایی خاص و عام را وارد صحنه بازی می کند. با این حال گفته می شود که این فیلم مهیج و زیبا به دلیل استقبال بیش از حد مردم در هفته های اولیه اکران خود توانست فروش بالای 150 میلیون دلار داشته و رای مردمی 68 هزار و هم چنین امتیاز 6.1 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

خلاصه کلی Code 8

فیلم سینمایی کد 8 درباره ی مرد جوان و ناامیدی است که پس از انجام جرم های خیلی کوچک برای بدست آوردن هزینه های بیماری مادرش از سوی پلیس تحت تعقیب قرار می گیرد. و برای نجات خود، تلاش برای رونمایی از قدرت جادویی اش می کند و …

 

عوامل ساخت و تولید Code 8

کارگردان : جف چان

نویسنده و فیلم نامه نویس : جف چان ، کریس پار

بازیگران : کاری ماتچت ، روبین  آمل ، پنی ایزنگ

تاریخ انتشار : 10 اکتبر 2019

محصول کشور : کانادا

زبان فیلم : کانادا_ دوبله فارسی

ژانر فیلم : اکشن ، جنایی ، درام

مدت زمان : 104 دقیقه

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم CODE8

 

بازیگران فیلم CODE8

 

پشت صحنه فیلم CODE8