دانلود کالکشن کامل فیلم دکتر استرنج doctor strange 2016 , 2017, 2020

دانلود مجموعه فیلم دکتر استرنج 1 و 2 و 3 با حضور Rachel  Mcadams

download new movie doctor strange 1 , 2 , 3 full Hd

دانلود کامل  فیلم دکتر استرنج با کیفیت 1080p  720p  480p

 

قصه فیلم دکتر استرنج

 

توضیحات کلی درباره ی مجموعه دکتر استرنج  2016 ,2017 , 2020

این فیلم به طور کلی یکی از بهرتین فیلمهای هالیودی می باشد که توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند و همچنین از اهمیت بالایی نیز برخورده بوده همانطور که می دانید این فیلم مانند دیگر فیملهای دیگر همچون مرد عنکوبتی کاپیتان مارول و.. شباهتی ندارد.

 

چرا که در همان ایتدا وارد سطحی نگری موضوع نمی شود بلکه داستان را به  طور عامیانه و کاملا به مخاطب توضیح می دهد . به گونه ای که می توان تمام شخصیت های را در ان به طور مخصوص شناخت و از همان ایتدا مشخص کرد که ببیننده طرفدار کدام یک از آنهاست .

 

همانطور که نیز می دانید این فیلم براساس یکی از شخصیت های مجموعه کتابهای مارول اتفاق افتاده است .و به طور وضوح می توان ابر قهرمانی را در آن مشاهده کرد .

 

البته می توان اضافه کرد که شخصیت دکتر استرنج یا همان بندیکت کامبربچ نیز در قسمتهای بعدی آن نیز حضور دارد نسخه آخر این فیلم در سال 2020 میلادی اکران خواهد شد و بسیاری همچنان بی صبرانه در انتظار آن می باشند .

 

عوامل فیلم

کارگردان: اسکات دریکسون

نویسنده: اسکات دریکسون

تهیه کننده: کوین فایگی

بازیگران: ریچل مک ادامز، تیلدا سوینتن،بنجامین برت، بندیکت کامبریج

 


تصاویر فیلم دکتر استرنج 1 2016

بازیگران فیلم دکتر استرنچ

 

اندکی درباره فیلم دکتر استرنج 1 2016 دوبله فارسی

 این فیلم به کارگردانی اسکات دریکسون ومحصول ایالات متحده امریکا در سال 2016 است که اقتباسی از کتابی مصور به همین نام نوشته استن لی و استیو دیتکو است.

 

داستان راجب یک جراح به نام مغز واعصاب بره نام دکتر استیون استرنج است که به  لطف مهارت‌های ویژه پزشکی‌اش، ثروتمند شده بود. اما متأسفانه به مرور زمان غرور و طمع وجود استیون را فرا می‌گیرد.

 

استیون در یک سانحه رانندگی اعصاب دستش از بین میرود و دیگر قادر به انجام جراحی نمیباشد وکم کم دچار تنگدستی میشود تا اینکه میشنود فردی به نام  جاناتان پانگ‌بورن که دچار فلج کامل شد درمکانی عجیب به نام کامار تاج درمان شده و میتواند راه برود.

 

دکتر استرنج برای یافتن این فرد راهی قاره اسیا میشود و در انجا با جادو گری به نام موردو اشنا میشود که استیون را نزد جادوگر اعظم میبرد و…

شخصیت این داستان برای اولین بار در دهه 60 به صورت کتاب و نوشته وارد بازار شد . و از آن پس همه او را به عنوان شخصیت برتر و محبوب شناختند .

 

خلاصه کلی فیلم

داستان آن فیلم درباره ی فردی بنام بندیکت کامبریچ یک متخصص و شخص کاملا مغرور می باشد . او بر اثر تصادف عصب یک سمت از بدنش را از دست می دهد و بدترین اتفاق زندگی برایش رقم می خورد.

 

اکران این فیلم در سال خود رقم بالایی از فروش میلیاردی را به بار داشته است .و همین باعث شد تا بتواند به مراحل ساخت بعدی نیز  دست پیدا کند .

عوامل فیلم

کارگردان: اسکات دریکسون

نویسنده: اسکات دریکسون

تهیه کننده: کوین فایگی

بازیگران: ریچل مک ادامز، تیلدا سوینتن،بنجامین برت، بندیکت کامبریج

موسیقی : مایکل جاکینو

فیلمبرداری : بن دیویس

 

دانلود فیلم با کیفیت 1080

دانلود فیلم با کیفیت 720

دانلود فیلم با کیفیت 480

 

داستان فیلم دکتر استرنج

 


 

 تصاویر فیلم دکتر استرنج 2017 (ثور راگناروک )

بازیگران فیلم دکتر استرنج

 

اندکی درباره ی فیلم دکتر استرنج دوبله فارسی 2017

در این قسمت از فیلم استرنج با یک ابر قهرمانی خاص و دید مواجه می شویم زیرا وقتی که اعلام شد قسمت دوم این مجموعه درحال ساخت هست همگی منتظر اتفاقات و خصوصیت های جدیدی در این بخش بودند .

 

البته باید اضافه کرد که داستان همینگونه نیز پیش رفته بود و خلاقیت و روایت داستانی زیرکانه در فیلم بیننده را تا پایان کار راضی نگه می داشت و هم چنان اتفاقات عجیب غریب و گیج کننده ایی مشاهده می کنیم .

 

هم چنین در این قسمت نیز با یک شخص نو ظهور و ضد قهرمان مقابله می شویم که فقط حرف و سخنان تهدید امیز و قلبمه سولمبه تبدیل می دهد و هیچ کاری نیزنمی تواند از پیش ببرد .با این حال در نقش خود باقی می ماند .

 

البته می توان گفت  که این فیلم زمانی که در سال 2017 به اکران رسید توانست خود را به فروشی بالغ بر 840 میلیون دلاری برساند و یکی از پر فروش ترین های سال به شمار رفت .

 

خلاصه داستان

او در این قسمت برای به دست آوردن قدرت خود به نپال می رود .و در آن جا به تعلیم درمورد فنون خاص رزمی و از بین بردن کاستی خود می شود .و همین باعث می شود او در مسیری کاملا عجیب و قهرمان گونه قرار بگیرد .

 

عوامل فیلم

کارگردان: تایکا وایتیتی

نویسنده:اریک پیرسون کریگ کایل کریستوفر یاست

تهیه کننده: کوین فایگی

بازیگران: کریس همسورث, تام هیدلستون, کیت بلانشت ,کیت بلانشت, ادرس البا, جف گلدبلوم, تسا تامپسون, کارل اربن, مارک روفالو ,آنتونی هاپکینز

موسیقی :مارک مادرزبا

فیلمبرداری : خاویر آگیره ساروبه

تدوین : جول نگرون

 

دانلود فیلم با کیفیت 1080

دانلود فیلم با کیفیت 720

دانلود فیلم با کیفیت 480

دکتر استرنج


 

تصاویر فیلم دکتر استرنج 3 2018

کارگردان فیلم دکتر استرنج

اندکی درباره ی فیلم دکتراسترنج 3 2018 ( انتقام جویان جنگ ابدیت )

دیگر شخصیت های مکمل در این داستان نیز هم چنان به عنوان قهرمانهای اصلی در داستان قرار دارند .همانطور که در دو قسمت قبلی این داستان دیدید می توان فهمید که استرنج توانایی رضایت مند نگه داشتن مخاطب را دارد.

 

و از هیچ گونه وقتی برای هدر دادن  استفاده نمی کند .و در همان پنج دقیقه اول فیلم می توان متوجه شد که قرار است اینبار با قوانیت خاصی وارد عمل بشوند .

 

این فیلم حدودا بیش از دو ساعت به طور می انجامد و اینبار به طور کامل به شخصیت دکتر استرنج نمی پردازد و سعی دارد تا موضعو جدیدی را پایه گذار کند و در حول محور ثور می چرخد .این فیل مدر ایالت متحده آمریکا به عنوان پنجمین فیلم پر فروش به شمار می رفت . در هفته ابتدایی حدود 641 میلیون دلار به فروش رفت .

 

عوامل فیلم

کارگردان: برادران روسو

نویسنده: کریستوفر مارکوس , استیون مک فیلی

تهیه کننده: کوین فایگی

بازیگران: رابرت داونی جونیور, کریس همسورث, مارک رافلو, کریس ایوانز, اسکارلت جوهانسون  بندیکت کامبربچ ,دان چیدل, تام هیدلستون ,تام هالند, چاودیک بوزمن , پل بتانی ,الیزابت اولسن, آنتونی مکی ,دانای گوریرا

 

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با کیفیت 480

 

جنگ ابدیت

 


 

 

دانلود فیلم دکتر استرنج 2020 با زیرنویس فارسی

این قسمت از فیلم استرنج در به کارگردانی اسکات دریکسون و نویسندگی استفان مک فیلی و کریستوفر مارکوس به اجرا در آمده است در سال آینده 2020 میلادی به اکران در خواهد آمد . و ما اطلاعات کافی را در دسترس شما قرار خواهیم گزاشت .

 

عوامل فیلم

کارگردان: اسکات دریکسون

نویسنده: اسکات دریکسون

تهیه کننده: کوین فایگی

بازیگران: ریچل مک ادامز، تیلدا سوینتن،بنجامین برت، بندیکت کامبربچ

 

استرنچ 3

 

این قسمت هنوز منتشر نشده و بعد از انتشار در سایت قرار میگیرد