دانلود فیلم سینمایی به صداها گوش نکن Dont Listen 2020 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی به صداها گوش نکن 2020 با لینک مستقیم 

download new moive Dont Listen 2020 for dirct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم 

 

 

اندکی درباره ی به صداها گوش کن 2020

فیلم Dont Listen 2020 با ژانری ترسناک ، درام ، هیجانی محصول کشور اسپانیا در سال 2020می باشد. که در همان هفته های اولیه اکران توانست به عنوان فیلمی با ژانر متفاوت فروش بسیار خوبی داشته و از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار باشد. با این حال این فیلم توانست رتبه 24 در میان فیلمهای هم ژانر و امتیاز 6.1 را در سایت IMBD از آن خود کند. گفتنی است ، تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

 از بازیگران این فیلم می توان به حضور بازیگران معروف هالیودی رودولفو سانچو ، آنا فرناندز ، رامان باری اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. با این حال به گفته منتقدان این فیلم ارزش دیده شدن دارد، زیرا داستان آن از جریانات کلیشه ای به دور بوده و سعی داشته با یک جامپ اسکرد و صحنه های میخکوب کننده مخاطب را به وجد آورده و اثری متنوع را تحویل بیننده دهد که البته کمی از اصل قضیه به دور مانده و فقدان داستان عمیق در آن به چشم می خورد.

 

داستان فیلم سینمایی درباره ی خانواده ای خوشبخت بوده که تصمیم دارند به یک خانه ی قدیمی نقل مکان کنند، ولی بی خبر از همه جا نمی دانند ،که اطرافیان آن را را خانه صدا لقب داده اند. با این حال پسر کوچک خانواده تنها کسی است که متوجه این صداهای عجیب و غریب می شود  و …

 

عوامل ساخت و تولید Dont Listen 2020

کارگردان : آنجل گومز هرناندز

نویسنده : سانتیاگو دیاز

بازیگران : رودولفو سانچو ، آنا فرناندز ، رامان باری

تاریخ انتشار : 2020

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

زمان فیلم : 96 دقیقه

ژانر فیلم : ترسناک ، درام ، هیجانی

توزیع کننده : نتفلیکس

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Dont Listen 2020

 

نقد وبررسی Dont Listen 2020

 

تصاویر فیلم Dont Listen 2020