دانلود فیلم سینمایی افسانه دورماگاتی Durgamati The Myth 2020 با لینک رایگان 

دانلود فیلم هندی افسانه دورگاماتی 2020 با کیفیت های 1080p+720p+480p افزوده شد 

download new movie Durgamati The Myth 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان 

 

اندکی درباره ی فیلم افسانه دورماگاتی 2020 

فیلم Durgamati The Myth 2020 با ژانری هیجانی و ترسناک محصول کشور هندوستان در سال 2020 به کارگردانی و نویسندگی اشوک جی می باشد. این فیلم به دلیل جذابیت هنری خود توانست نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کرده و به عنوان اثری نسبتا قابل قبول امتیاز 3.5 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کرده است. با این حال تماشای این سینمایی جذاب و مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران معروف این سینمایی پر طرفدار می توان به حضور بوهومی پدرنکار ، جیشو سن گوبتا ، ماهی گیل اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم سینمایی همانند  آثار دیگر بالیودی با ترکیب مقدار چاشنی کمی از اغراق اینبار نیز تمام تلاش خود را کرده تا بتواند  به نوعی گیرای مخاطب باشد و با شخصیت پردازی و ایده جالب در تعیین فیلم نامه و ژانر موردنظر به گونه ی اثری جالبی دست پیدا کند.

 

داستان این فیلم سینمایی درباره ی یک سیاستمدار بزرگ است، که باعث ایجاد هرج و مرج بزرگی در شهر شده است اکنون او را برای بازجویی در یک خانه قدیم که گویی ارواح خبیثانه دارد،  زندانی می کنند اما طولی نمی کشد که جسم این مرد توسط روح بزرگ شکار می شود و اوضاع از کنترل خارج می شود .

عوامل ساخت و تولید Durgamati The Myth 2020

کارگردان و نویسنده : اشوک جی

بازیگران : بوهومی پدرنکار ، جیشو سن گوبتا ، ماهی گیل

تاریخ انتشار : 2020

ژانر فیلم : ترسناک ، هیجان انگیز

زمان فیلم : 149 دقیقه

زبان فیلم : هندی _دوبله فارسی

محصول کشور : هندوستان

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Durgamati The Myth 2020

 

پشت صحنه فیلم Durgamati The Myth 2020

 

نقد و بررسی فیلم Durgamati The Myth 2020