دانلود فیلم سینمایی گریز مرگبار Exit Speed 2008 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی گریز مرگبار 2008 سانسور شده با کیفیت 4k

download new movie Exit Speed 2008 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم گریز مرگبار 2008

فیلم Exit Speed 2008  با ژانری جنایی ، هیجانی محصول کشور آمریکا بوده که در سال 15 اکتبر 2008 اکران شد. و در همان هفته های اولیه اکران توانست فروش بسیارخوبی نسبت به بودجه ساخت داشته باشد. هم چنین می توان به دلیل اهمیت سکانس های اکشن فیلم و هم چنین فیلم نامه نویسی بی نقص آن این فیلم را اثری نسبتا خوب، نسبت به فیلمهای تولید شده در سال 2008 دانست و تا حدودی امید به تماشا را در بینده افزایش می دهد.

 

هم چنین باید اضافه کرد ، که فیلم سینمایی گریز مرگبار با تمام نقض های فنی در شخصیت سازی های داستان و وجود سناریوی تکرار نشدنی موفق به دریافت ارای 956 و امتیاز 5.2 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کرده و درمیان فیلمهای هم ژانر خود در رده 35 قرار بگیرد.با این حال تماشای این فیلم مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آنرا به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران معروف این فیلم مهیج ، اکشن می توان به حضور دسموند هارینگتون ، لیا تامپسون ، جولی موند و …اشاره کرد، که به خوبی با نقش مکمل خود به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم روایتی از یک اتوبوس با ده مسافر را به تصویر می کشد، که به طور ناگهانی درگیر عده ای موتور سواران تبهکار می شوند و سعی دارند برای نجات جان خود با آنها مقابله کنند اما همه چیز اونطور که به نظر می رسد نیست و….

 

عوامل ساخت و تولید Exit Speed 2008

کارگردان : اسکات زهای

نویسنده : میچل استوکس

بازیگران : دسموند هارینگتون ، لیا تامپسون ، جولی موند

تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2008

محصول کشور : آمریکا

سال تولید : 2008

ژانر فیلم : هیجانی ، جنایی

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

مدت زمان : 80 دقیقه

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Exit Speed 2008

 

بازیگران فیلم Exit Speed 2008

 

پشت صحنه فیلم Exit Speed 2008