دانلود فیلم سینمایی هشتک زنده 2020 1080p+720p+480p 

دانلود فیلم کره ای هشتک زنده 2020 دوبله فارسی + زبان اصلی

download new movie Hashtag #Alive 2020 for direct link 

پخش تریلر فیلم همراه با لینک های دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم هشتک زنده 2020 

فیلم سینمایی Hashtag #Alive 2020 با ژانری ترسناک و درام محصول کشور کره بوده  موضوع آن درباره ی اکثر فیلمهای خارجی و کره ای با مضمون تبدیل شدن مردم به زامبی می باشد. داستانی تکراری در فیلم های زامبی که حول محور مردم می چرخد و مردمی که باید از عزیزان و دوستان خود فرار کنند تا در امان بماند.البته شایان به ذکر است که قبلا با فیلم سینمایی قطار بوسان اشنا شده اید به گونه ای که خود کره ای ها علاقه زیادی به ساخت فیلم و سریال هایی از این قبیل پرداخته و توانستند موفقیت زیادی در زمینه اکران و فروش بدست آورند.

 

قابل ذکر است که این فیلم علاوه بر وجود عناوین مخصوص خود و داشتن طرفدار های زیاد، از سوی برخی منتقدان مورد نقد های اساسی قرار گرفته،  چرا که برخی از شخصیت های داستان دچار پیچیدگی و از مرگ در رفتگی نمی شوند بلکه رفته رفته پیشرفت زیادی در فرار کرده و به راحتی خود را از شر زامبی ها خلاص می کند و این به خودی خود باعث ساده تر جلوه دادن فیلم و شخصیت ها می شود.

 

البته مشکلات متعدد در فیلم از جذابیت آن برای ببیننده کاسته  و سوال های پی در پی در ذهن بیننده رژه می رود، که  با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای تصویر برداری فیلم نقض های فنی آن کمتر و کمتر به چشم خورده و در کل تماشای آن برای یک بار که شده توصیه می شود و شما می توانید آنرا به صورت رایگان از سایت آیرومووی دانلود کرده و لذت ببرید.

 

خلاصه کلی  Hashtag #Alive 2020

فیلم سینمایی هشتگ زنده درباره ی شیوع بیماری خطرناک و عامی زامبی است که باعث تبدیل افراد به آدم خوار های خطرناک و هم چنین نابودی عزیزان و کشور می شود. در این بین دختر و پسر جوانی که بهم علاقه دارند تلاش می کنند  تا هم خود و مردم زیادی را از شر این بیماری منحوس نجات دهند. متاسفانه  چندان موفق نشده و آخر سر به خانه ی مردی سالم مادنه  پناه می آورند، که به همراه همسر زامبی خود در آنجا زندگی می کند. اما  اتفاقی عجیب رخ می دهد و …

 

عوامل فیلم و تولید آن 

کارگردان ، نویسنده : چو این هانگ

تهیه کننده : ایگن لی

بازیگران : یا هو این، پارک شین هه

فیلمبرداری : وون هو سان

تاریخ انتشار : 24 ژوئن 2020

محصول کشور : کره جنوبی

شرکت تولید : زیپ سینما

فروش گیشه : 13.4 میلیون دلار

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Hashtag #Alive 2020

 

بازیگران فیلم Hashtag #Alive 2020

 

پشت صحنه فیلم Hashtag #Alive 2020