دانلود فیلم سینمایی شکارچی شکارچی Hunter Hunter 2021 دوبله فارسی + سانسور شده

دانلود فیلم خارجی شکارچی شکارچی 2021 با لینک مستقیم 

download new movie Hunter Hunter 2021 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم شکارچی شکارچی 2021 

فیلم Hunter Hunter 2021 با ژانری ترسناک و فوق مهیج محصول کشور آمریکا_کانادا در سال 2021 اکران شد و توانست با بودجه 15 میلیون دلاری فروش خوبی داشته باشد اما بنا به دلایلی و انتشار ویروس منحوس کرونا اکران آن به عقب افتاد. با این حال از بازیگران معروف این فیلم معروف می توان به جمیل سولیوان ، سومر هول ، دوون سوا اشاره کرد، که به خوبی با نقش های مکمل به هنرنمایی پرداخته و توانسته ژانری فوق ترسناک با داستانی هیجانی به مخاطب القا کند به این دلیل تماشای این فیلم سینمایی هیجان انگیز برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود و تماشا کنید.

 

نکته مهمی که در این فیلم کاملا به چشم می خورد، این است  که کارگردان با کمترین بودجه و امکانات توانسته فیلمی نسبتا خوب در خور مخاطب را تحویل بیننده دهد و به عنوان اثر برتر فروش خوبی به دست آورد. با این حال گفته می شود که فیلم شکارچی شکارچی 2021 توانست ارای مردمی 45 هزار و هم چنین امتیاز قابل توجه 6.4 از 10 را به دست آورده و در میان فیلمهای خوش فروش و هم ژانر خود قرار بگیرد.

 

گذشته از تمام این ها قابل مشهود است که امروزه فیلمهای هالیودی از ژانرهای زامبی و غیره خارج شده ولی سعی دارد. کمی واقع گرایانه به تولید فیلمهای جدیدتر از نوع ژانر ترسناک بپردازد. داستان این فیلم نیز همانگونه درباره ی خانواده ای شکارچی بوده که حیوانات را برای بدست آوردن پوست آنها شکارمی کنند.  اما زمانی که با یک فرد زخمی آشنا می شوند ورق بازمی گردد…

 

عوامل ساخت و تولید Hunter Hunter 2021

کارگردان و نویسنده :  شیوان لیندن

بازیگران : جمیل سولیوان ، سومر هول ، دوون سوا

توزیع کننده : نتفلیکس

ژانر فیلم : ترسناک

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

تاریخ انتشار : 2021

زمان فیلم : 91 دقیقه

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلمHunter Hunter 2021

 

نقد وبررسی فیلم Hunter Hunter 2021

 

کارگردان فیلم Hunter Hunter 2021