دانلود فیلم سینمایی تقاطع Intersection 2020  با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی تقاطع 2020 با کیفیت خوب 

download new movie Intersection 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با  لینک مستقیم دانلود در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم تقاطع 2020

فیلم Intersection 2020 با ژانری ترسناک محصول کشور استرالیا در سال 2020 به کارگردانی و نویسندگی ساموئل بارتلت می باشد. که در همان هفته های اولیه اکران موفق به فروش فوق العاده شد.و به عنوان اثری بیادماندنی موفق به دریافت رتبه 34 و ارای مردمی 431 هزار شده و توانست امتیاز نسبتا قابل 3.5 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند . با این حال تماشای این فیلم مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی با دوبله فارسی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران خفن و معروف این سینمایی مهیج می توان مت دوران ، لیانامککسی ، لوکی فری اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته و اثری قابل قبول را به ساخت و تولید رسانده اند. این سینمایی نیز مانند  فیلم های هالیودی دیگر  با کمی ماجرای اقراق گونه مافیایی و شامه پلیسی به در خور بودن ماجرا اشاره می کند. ولی در حالت کلی می توان به آن امیدوار بود. البته قابل ذکر است که نقش اصلی سینمایی اکثرا در صحنه های اکشن و ترسناک فیلم به طور مستقیم حضور فعال  داشته به گونه ای که یکی از پایه های اصلی داستان است. که روند  داستان را رو به چرخه انداخته و همین امر باعث تشخصیص شخصیت های اصلی داستان و کیفیت بازی بازیگران آن شده است.

 

 داستان فیلم سینمایی تقاطع درباره ی کماندوی جوانی است که متوجه می شود فرزند کوچکش را ربوده اند  و سعی دارد. تا او را از دست مزدوران سیدنی بزرگ نجات دهد. او مجبور می شود، تا تمامی خیابان ها را به دنبال یافتن پسرش رانندگی کند اما آخر سر  ….

 

عوامل ساخت و تولید Intersection 2020 

کارگردان و نو یسنده : ساموئل بارتلت

بازیگران : مت دوران ، لیانامککسی ، لوکی فری

تاریخ انتشار: 2020

محصول کشور : استرالیا

توزیع کننده : نتفلیکس

زبان فیلم :انگلیسی _ دوبله فارسی

ژانر فیلم : ترسناک

زمان فیلم : 75 دقیقه

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Intersection 2020

 

نقد وبررسی Intersection 2020

 

پشت صحنه فیلم Intersection 2020