دانلود فیلم سینمایی بلوار لندن Londin Boulevard 2010 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی بلوار لندن 2010 با ژانری جنایی و درام 

download new movie Londin Boulevard 2010 for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم بلوار لندن 2010

فیلم Londin Boulevard 2010  با ژانری درام و جنایی محصول کشور آمریکا در سال 2010 بوده که در همان هفته های اولیه اکران خود موفق به فروش فوق العاده شد و توانست نظر منتقدان و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. با این حال گفته می شد که این فیلم به عنوان اثری مهیج در رده 35 قرار گرفته و موفق شد امتیاز 6.2 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

از بازیگران معروف و مشهور این فیلم هالیودی می توان به حضور کاین فارل ، کیرا نایتلی ،آنا فریل ، بن چاپلین ، ری وینستون ، استیون گراهام، سانجیو بسکار ،افلیا لاویبوند ، جیمی باور ، آلن ویلیامز ،مت کینگ ، ولیبور توپیچ ، الن ویلیامز ، تونی وی اشاره کرد. که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم با هیجانی مظاعف و شخصیت پردازی درست سعی داشته تا صحنه و سکانس های هیجانی را بری روی فیلم افزوده و از یاوه گویی دوری کند اما نقض هایی در نکات فنی آن و هم چنین کاراکتر های اصلی داستان به چشم می خورد.

داستان این فیلم سینمایی درباره ی مرد جوانی است، که به تازگی از زندان آزاد شده و به عنوان محافظ شخصی زنی به او خدمت می کند  ، طولی نمی کشد که او متوجه عشق و علاقه ی خود به این زن می شود،  اما قرار است اتفاقات خطرناکی رخ دهد. با این حال تماشای این فیلم مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

عوامل ساخت و تولید Londin Boulevard 2010 

کارگردان : ویلیام موناهان

تهیه کننده : گرهام کینگ

نویسنده : ویلیام موناهان

بازیگران : کاین فارل ، کیرا نایتلی ،آنا فریل ، بن چاپلین ، ری وینستون ، استیون گراهام، سانجیو بسکار ،افلیا لاویبوند ، جیمی باور ، آلن ویلیامز ،مت کینگ ، ولیبور توپیچ ، الن ویلیامز ، تونی وی

موسیقی : سرگیو پیزارنو

فیلمبرداری : کریس منجس

تدوین : دودی دورن

تاریخ انتشار : 26 نوامبر 2010

توزیع کننده :نتفلیکس

زمان فیلم : 103 دقیقه

ژانر فیلم : جنایی ، درام

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Londin Boulevard 2010

 

پشت صحنه فیلم Londin Boulevard 2010

 

داستان فیلم Londin Boulevard 2010