دانلود فیلم سینمایی هواپیمای پول Money Plane 2020  با لینک رایگان 

دانلود فیلم خارجی هواپیمای پول 2020 با زیرنویس فارسی  و سانسور شده 

download new movie Money Plane 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت

 

 

اندکی درباره ی فیلم هواپیمای پول 2020 

فیلم سینمایی Money Plane 2020 با ژانری اکشن محصول کشور آمریکا در سال 2020 و به کارگردانی اندرو لارونس یکی از کارگردانان معروف آمریکایی می باشد. این فیلم به دلیل داشتن پتانسیبل بالا از هم در آمیختگی درام و اکشن توانست آرای مردمی 45 هزار و نمره 4.4 از 10 را از سایت بزرگ IMBD دریافت کرده و مخاطبان زیادی داشته باشد.

 

با این حال ممکن است خلاصه داستان این فیلم کمی بی اهمیت گونه باشد، ولی با گذشت زمان و آنجه به اخر فیلم نزدیک تر شده نظر بیننده نیز درباره ی آن تغییر اساسی می کند. با این حال فیلم نامه نویس تلاش زیادی برای به چالش کشیدن شخصیت های داستان انجام داده و سعی می کند تمام عواطف و نقاط ضعف و قدرت هر سه شخصیت را کنترل کند، زیرا نکته مهم آن اینجاست که در شخصیت بپردازی آنها سعی نشده تا نقش های اصلی داستان هیچ کدام خوب یا بد جلوه داده شوند. و این خود باعث شده تا فیلم مورد تایید بیینده بوده باشد.

 

خلاصه کلی Money Plane 2020

داستان فیلم با ژانری اکشن درباره ی یک سارق حرفه ای اهل نیویورک است، که قصد دارد با دزدی چند میلیون دلاری تمام بدهی های خود را صاف کرده و جان خانواده اش را نجات دهد او تصمیم می گیرد از یک هواپیما سرقت کرده و متواری شود اما متوجه می شود  که صاحبان این پول خود دزدان بزرگی هستند. و به همین بهانه او را به جایگاه خطرناک ترین دزدان دنیا می شکانند  تا اینکه …

 

عوامل ساخت و تولید آن

کارگردان : اندرو لاورنس

نویسنده : اندرو لاورنس ، تیم شاف

بازیگران : توماس جانه ، کسی گرامر ، آدام کوپلند

موسیقی : دیوید بیتمن

تدوین : آستین نوردل

فیلمبرداری : پاشا پاتریکی

تاریخ انتشار:  10 جولای 2020

محصول کشور : آمریکا

 

تصاویر فیلم 

فیلم Money Plane 2020

 

پشت صحنه فیلم Money Plane 2020

 

داستان فیلم Money Plane 2020