دانلود فیلم سینمایی ضمیر هماهنگ Parallel minds 2020 با کیفیت 4k

دانلود فیلم خارجی ضمیر هماهنگ 2020 سانسور شده + زیرنویس فارسی 

download new movie Parallel minds 2020 for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم ضمیر هماهنگ 2020

فیلم Parallel minds 2020 با ژانری علمی تخیلی ، و هیجانی محصول کشور کانادا در سال 2020 به کارگردانی و نویسندگی معروف هالیودی آقای بنجامین رز هایدن بوده که توانست در همان هفته های اولیه اکران خود مود توجه مخاطبان و منتقدان زیادی قرار گرفته و از آن به عنوان اثری  بی بدیر در میان فیلمهای هم ژانر خود یاد شود. با این حال به طور جد می توان گفت که این اثر به عنوان یکی از ویژگی های خود در طراحی سکانسهای آن در واقع توانست در رتبه 45 بین فیلمهای هم ژانر و ارای مردمی 456 هزار و هم چنین امتیاز 6.4 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کرده و فروش خوبی داشته باشد.

 

همچنین می توان در این فیلم یادی کرد،  از حضور بازیگر معروف هالیودی همچون گرک بریک که یکی از هنرمندان برجسته بوده، و به ایفای نقش در فیلم ضمیر هماهنگ پرداخته و مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. با این حال تماشای این فیلم هیجانی برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

داستان این فیلم روایتی از آینده نه چندان دور را به تصویر می کشد، که شرکت بزرگی در حال تولید فناوری بی نظیری درباره ی لنز چشمی قرمز است که توانایی ضبط خاطرات را دارد و می تواند خاطرات افراد را به کابوسی بزرگ شبانه تبدیل کرده و کم کم باعث نابودی می شود اما  …

 

عوامل ساخت و تولید Parallel minds 2020

کارگردان و نویسنده : بنجامین رز هایدن

بازیگران : گرک بریک

تاریخ انتشار :  1 سپتامبر 2020

توزیع کننده : نتفلیکس

محصول کشور : کانادا

ژانر فیلم : علمی تخیلی ، هیجانی

زمان فیلم : 86 دقیقه 

زبان فیلم : انگلیسی _ زیرنویس چسبیده فارسی

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Parallel minds 2020

 

بازیگران فیلم Parallel minds 2020

 

پشت صحنه فیلم Parallel minds 2020