دانلود فیلم سینمایی صاحب اختیار Possessor 2020 با دوبله فارسی + لینک مستقیم 

دانلود فیلم خارجی و مهیج صاحب اختیار 2020 با سرعت بالا 

download new movie Possessor 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم صاحب اختیار 2020 

فیلم possessor با ژانری اکشن ، علمی تخیلی و هیجانی محصول کشور آمریکا_ کانادا در سال 2020 به طور رسمی اکران شد و  به دلیل استقبال طرفداران و نقد های مثبت و منفی مهیجی در این باره توانست جز برترین ها قرار گرفته و ارای مردمی 671 هزار  و در میان فیلمهای هم ژانر خود در رده 56 و امتیاز 6.2 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند. با این حال تماشای این فیلم مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آنرا به صورت رایگان در سایت ایرمووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

نکته مهم در تولید این فیلم کارگردانی و نویسندگی آن بر عهده برندن کرانبرگ پسر دیوید کرانبرگ نویسنده مشهور کانادایی بوده که از دومین آثار بلند وی می توان به مالک اشاره کرد. با این حال این فیلم پس از تجزیه و تحیلیل های فراوان از سوی منتقل اصیل باعث دریافت جایزه شده ، زیرا ایده فیلم کاملا بکر و تازه بوده و قابل ستایش و تاثیر گذار به شمار می آید. که مورد تایید قرار گرفت با این حال گفته می شود که تماشای این فیلم برای افراد کم و سن و سال توصیه نمی شود.

 

نکته قابل ذکر داستان این است ، که نباید از ضرباهنگ این فیلم نامه غافل بود زیرا دارای پتانسیلی تکرار نشدنی برای شکل گیری روایت بوده و فیلم نامه نویس با تمام تلاش خود برای گیرایی هر چه بیشتر و بهتر فیلم نامه تلاش کرده تا اثری کاملا علنی را به مخاطب القا کند.

 

عوامل ساخت و تولید Possessor 2020 

کارگردان  و نویسنده : برندن کرانبرگ

بازیگران : اندرو ریسبروات ، جنیفر لاسون لیت ، سین بن

محصول کشور : آمریکا _ کانادا

تاریخ انتشار : 5 اکتبر 2020

ژانر فیلم : اکشن ، علمی تخیلی ، هیجان انگیز

زمان فیلم : 103 دقیقه

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

توزیع کننده : نتفلیکس

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم possessor

 

بازیگران فیلم possessor

 

نقد وبررسی فیلم possessor