دانلود فیلم سینمایی ایمنی Safety 2020 با کیفیت 1080p+720p+480p+HQ_1080p

دانلود فیلم خارجی ایمنی 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

download new movie Safety 2020 for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم ایمنی 2020 

فیلم سینمایی Safety 2020 با ژانری بیوگرافی ، ورزشی و درام  درباره ی  زندگینامه ی واقعی یکی از فوتبالیست آمریکایی می باشد.این فیلم  محصول کشور آمریکا در سال 2020 و به کارگردانی رگینالد هودین یکی از کارگردانان پر آوازه هالیودی بوده، که توانست با این فیلم خود، یکی از آثار سینمایی برتر در ژانر ورزشی را  به اکران برساند. همچنین از بازیگران معروف این فیلم می توان به جی ریواس ، جاوین جکسون و تدیوس جی میکسون اشاره کرد که کاملا هنرمندانه به ایفای نقش خود پرداخته اند .

 

فیلم سینمایی ایمنی 2020 به دلیل استقبال مردم مخصوصا افراد اهل ورزش توانست به عنوان فیلم انگیزشی در نظر گرفته شود  و شخصیت سازی آن بر اساس واقعیت جامعه امروزی و هدف مند شده باشد این که به هر چیزی که اراده کنیم خواهیم رسید. فقط کافیس رویای خود را دنبال کنیم.  البته می توان اضافه کرد که این فیلم به دلیل طرفدارای مردم توانست رای مردمی بالای 89 هزار و هم چنین امتیاز 6.8 از 10 از سایت IMBD به خود اختصاص داده و جز بهترین ها قرار بگیرد.  هم چنین می توان گفت : شما می توانید این فیلم مهیج را به صورت رایگان از سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

خلاصه کلی  Safety 2020

داستان فیلم ایمنی 2020 درباره ی ورزشکاری بنام ری-ری مک الترابی می باشد. فردی که به تازگی وارد دانشگاه بزرگ فوتبالیستی در کلمسون شده است اما پس از اینکه زندگی و اوقاتش در خانه به طور کاملا ناپایدار و خسته کننده ای می رسد. تصمیمی می گیرد تا برادر کوچکترش را به طور پنهانی وارد دانشگاه کرد و …

 

عوامل ساخت و تولید Safety 2020

کارگردان : رگینالد هودین

نویسنده : نیک سانتورا، رندی میک کین نون

بازیگران : تدیوس جی میکسون ،جاوین جکسون ،جی ریوس

تاریخ انتشار: 2020

محصول کشور : آمریکا

ژانر فیلم : درام ، ورزشی ، بیوگرافی

زبان فیلم : انگلیسی _ زیرنویس چسبیده فارسی

 

 

تصاویر فیلم 

بازیگران فیلم Safety 2020

 

پشت صحنه فیلم Safety 2020

 

نقد وبررسی فیلم Safety 2020