دانلود فیلم سینمایی آسمان خراش Sky Scraper  2018 با لینک مستقیم + لینک رایگان 

دانلود فیلم خارجی آسمان خراش 2018 همراه با پشت صحنه فیلم 

download new movie SkyScraper 2018  for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم آسمان خراش 2018 

فیلم سینمایی sky scraper 2018 فیلمی فوق اکشن و هیجان انگیز  به کارگردانی راوسون مارشال ترنر در سال 2018 و محصول کشور آمریکا و با حضور بازیگر معروف و سرشناس هالیودی دواین جانسون  که در چند سال اخیر شاهد حضور در انواع فیلمهای اکشن وی بوده و از یکایک آنها لذت برده ایم جانانه و تماما بدون نقض به ایفای نقش پرداخته است .

 

هم چنین می توان گفت که فیلم سینمایی آسمان خراش 2018 در اولین ساعات اکران خود توانست فروش بالای 304 میلیون دلار داشته و آرای مردمی آن از 76 هزار گذشت. و توانست نمره منتقدان و هم چنین 5.8 را از سایت IMBD از آن خود کند .با این همه تعریف و تمجید برخی از منتقدان فکر می کنند که شخصیت پردازی اشخاص در فیلم، به جز دواین جانسون تعریف چندانی نداشته با این حال  اجرای سطح بالای وی توانسته فیلم را سرپا نگاه دارد.

 

در حالت کلی می توان گفت که این فیلم با تمام پر تکرارترین های خود به جز در شخصیت پردازی و مخصوصا ساخت آنتاگونیست  کم و بیش تمامی استاندار های موجود  در یک بلاک بلاستر را داشته و تماشای آن برای یبار هم شده توصیه می شود. شما می توانید این فیلم را به صورت کاملا رایگان از سایت ایرو مووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

خلاصه کلی sky scraper

فیلم آسمان خراش 2018 با مضمونی اکشن درباره ی حریق بزرگی است که در یکی از آسمان خراش های آمریکا به دست عده ای از خلافکاران به پا شده و افراد زیادی در حال دست و پنجه با مرگ هستند. در این بین یکی از کارشناسان امنیتی (دواین جانسون) متوجه می شود که خانواده وی نیز در این ساختمان 225 در حال سوختن هستند  و تصمیم می گیرد  آنها را نجات دهد و …

 

عوامل ساخت و تولید آن 

کارگردان : راوسون مارشال تربر

تهیه کننده : بو فلین،دواین جانسون،هیرام گارسیا، راوسون مارشال ترنر

نویسنده :راوسون مارشال ترنر

بازیگران : دواین جانسون، نوکمبل، چین هان، رولاند مولر، نوا تیلور، بایرون شرابیر ،هانا کوینلیون

موسیقی : استیو جابلونسکی

تدوین : مایکل سل

فیلمبردار: رابرت السویت

تدوین : مایکل سل

تاریخ انتشار : 1 ژانویه 2018

کشور : آمریکا

تصاویر فیلم 

بازیگران فیلم skyscraper

 

داستان فیلم skyscraper

 

پشت صحنه فیلمskyscraper