دانلود فیلم برف شکن (Snowpiercer 2013) با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم و بدون حذفیات

Download movie Snowpiercer for direct

دانلود با کیفیت عالی 

 

توضحاتی درباره ی فیلم Snowpiercer 2013

فیلم به کارگردانی Bong Joon-ho در ژانر اکشن – هیجان انگیز می باشد . داستانی فوق العاده و جلوه های بصری و … توانسته فیلم را به یک اثر مطلوب عالی تبدیل کند. اثر محصول مشترک کشور های کره ی جنوبی – فرانسه – آمریکا – جمهوری چک می باشد که توانست نظر تماشاگران را به خود جلب کند.

 

داستان فیلم درباره ی آینده است . آینده ای یخ زده که سرما در دنیا بسیار زیاد شده است و همه درگیر سرما هستند . در این میان مردم در طبقات بالای جامعه سوار قطار بزرگی می شوند که همه ی امکانات را داراست . قطاری یخ شکن و محکم که میتواند در این سرما آنها را نجات دهد. مردمان در طبقات مختلف جامعه با دردسر های مختلفیی ظاهر می شوند . مثلا گروهی که مال و دارایی ندارند باید خودشان با این سرما روبه رو شوند و اجازه ندارند به مکان های گرم که مجهز است بروند. همچنین سرمای شدید باعث اتفاقات مختلفی مثل قطع شدن گاز و برق و یخ زدن لوله های آب شده است و شرایط زندگی دیگر در خانه هم نیست در چنین وضعی مردم …

 

حال اتفاقات و داستان زندگی مردم در این وضعیت باهم متفاوت است و فیلم از این نظر توانسته فوق العاده ظاهر شود. برف‌ شکن رضایت عموم را برانگیخت و از لحاظ جلوه‌ های بصری و کارگردانی، مورد تحسین گسترده‌ ای واقع شد. این فیلم تلاش کرده‌ است تا روابط بین طبقات مختلف جامعه و نظام طبقاتی حاکم بر آن را به تصویر بکشد. این فیلم، اولین فیلم انگلیسی‌ زبان بونگ (کارگردان کره ای فیلم) می باشد و حدود ۸۰ درصد آن به زبان انگلیسی فیلم‌برداری گردیده است.

 

فیلم بیش از 2 برابر بودجه اش توانست فروش داشته باشد . بودجه ی ساخت فیلم 40 میلیون دلار و گیشه ی فروش آن 86 میلیون دلار می باشد. بیش از 85 درصد تماشاگران فیلم را پسندیده و اثری مطلوب دانسته و نمره ی 7.1 را دریافت کرده است.

 

عوامل ساخت فیلم برف شکن

کارگردان : Bong Joon-ho

تهیه کنندگان : Jeong Tae-sung , Steven Nam , Park Chan-wook , Lee Tae-hun

بر اساس : Le Transperceneige by Jacques Lob Benjamin Legrand Jean-Marc Rochette

موسیقی : Marco Beltrami

 

گالری تصاویر 

Snowpiercer دانلود فیلم

 

دانلود فیلم Snowpiercer