دانلود فیلم سینمایی همزمان Synchronic 2020 با زیرنویس فارسی 

دانلود فیلم خارجی همزمان 2020 با کیفیت فول اچ دی 

download new movie Synchronic 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم همزمان

فیلم Synchronic 2020 با ژانری درام ، ترسناک و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا در 2020 به کارگردانی و نویسندگی جاستین بنسن ، ارون مورهد می باشد. این فیلم به دلیل تنوع در ژانر فیلم به عنوان یکی از آثار برتر و مورد توجه گرفت. نکته مهم این فیلم سفر در زمان آن به طور خارق العاده بوده که توانست هیجان فیلم را چند برابر کند اما نقد منفی اکثر مخاطبان درباره ی درگیری شخصی کارکتر ها می باشد که کمی داستان را از موضوع اصلی به دور می کشاند.

 

با این حال فیلم همزمان 2020 به دلیل جذابیت خود توانست با منتقدان زیادی ارتباط گرفته و  با ارای مردمی 346 هزار  در رده 49 قرار گرفته و امتیاز 6.3 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند. ازسوی دیگر می توان اشاره کرد که فیلمنامه نویس ماهر این داستان علاقه زیادی به گنجاندن پیام های تاثیرگذار در بتن متن داشته و با بودجه کمتری توانسته بهترین اثر را جایگزین فیلمهای هم ژانر سینمایی همزمان کند. با این ال تماشای این فیلم برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان از سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

خلاصه کلی Synchronic 2020

فیلم سینمایی همزمان درباره ی انتشار نوعی ماده مخدربنام سینکرونیک بوده که تاثیر عجیب و بدی بر روی افراد گذاشته و باعث نابودی زنجیره ای می شود. از این رو دو دوست و دکتر صمیمی که ارتباط تنگاتنگی با هم دارند درگیر اندر احوالات این دوران می شوند…

 

عوامل ساخت و تولید

کارگردان : جاستین بنسن ، ارون مورهد

تهیه کننده : جاستین بنسن ، ارون مورهد، دیوید لاسون جونیور ، مایکل مندلسون

نویسنده : جاستین بنسن

بازیگران : جیمی درنان ، انتونی مکی

موسیقی : جیمی لاوال

فیلم برداری : ارون مورهد

تاریخ انتشار : 7 سپتامبر 2019

مدت زمان : 96 دقیقه

ژانر فیلم : ترسناک ، درام ، علمی تخیلی

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم Synchronic 2020

 

بازیگران فیلم Synchronic 2020

 

پشت صحنه فیلم Synchronic 2020