دانلود فیلم سینمایی بیست و چهارم The 24th 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارج بیست و چهارم 2020 با کیفیت عالی 

download new movie The 24th 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم بیست و چهارم 2020 

فیلم The 24th 2020 با ژانری تاریخی و درام محصول کشور آمریکا در سال 2020 به طور رسمی اکران شد که کارگردانی  و نویسندگی آن بر عهده کوین ویل موت و اوین ویل موت بوده قابل ذکر است که نویسنده معروف این اثر اقای تاری باریرز جز بازیگران نقش اصلی داستان بوده که به خوبی به  خلق اثری هنری و برتر در میان فیلمهای هم ژانر خود پرداخته اند. البته قابل ذکر است که این اثر به دلیل محبوبیت خود توانست فروش بالایی داشته و امتیاز 5.3 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کرده و در میان فیلمهایی با چنین آثار رتبه 25 را کسب کند.

 

با این حال تماشای این فیلم زیبا و مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را  با زیرنویس چسبیده فارسی و به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.البته می توان از بازیگران معروف این سینمایی هالیودی به حضور تاری بایزز ، بشیر صلاح الدین ، اجا ناموی کینگ  اشاره کرد، که به خوبی به ایفای نقش پرداخته و موفق به خلق اثر هنری برتری شده اند.

 

داستان عجیب این فیلم در دهه 1917 میلادی زمانی که ارازل و اوباش سفید پوست تصمیم می گیرند تا با رفتارهای خشونت آمیز  نزادپرستانه جوامع سیاه پوست را آمریکا در ایست سنت لوییس  مورد حمله قرار دهند. لشکر سیاه پوست 24 ام پیاده نظام به سمت تگزاس میرود تا بتواند از میراث اجداد خود محافظت کند و ادامه داستان …

 

عوامل ساخت و تولید The 24th 2020 

کارگردان :کوین ویل موت

نویسنده : اوین ویل موت ، تاری بایرز

بازیگران : تاری بایزز ، بشیر صلاح الدین ، اجا ناموی کینگ

تاریخ انتشار : 2020

زمان فیلم : 107 دقیقه

ژانر فیلم : تاریخی ، درام

محصول کشور : آمریکا

زبان فیلم : انگلیسی _ فارسی

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم The 24th 2020

 

داستان فیلم The 24th 2020

 

پشت صحنه فیلم The 24th 2020