دانلود فیلم گالری قلب شکسته The Broken Hearts Gallery 2020 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم سینمایی گالری قلب شکسته 2020 با سرعت بالا

download new movie The Broken Hearts Gallery 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم گالری قلب شکسته 2020 

فیلم The Broken Hearts Gallery 2020 با ژانری کمدی ، عاشقانه محصول مشترک کشور آمریکا _ کانادا و به کارگردانی ناتالیا کرینسکی بوده که در سال 2020 به طور عمومی اکران شد و توانست در همان هفته های اولیه فروش بالایی داشته باشد. داستانی کاملا عاشقانه که دنیای دختر های نوجوان را شکل میدهد و روابطی که اگر ترمیم نشوند،  دچار نابودی می شود. با این حال این فیلم با تمام نقد و تحلیف و بررسی های لازمه  توانست رتبه 45 در میان فیلمهای هم ژانر سال 2020 و امتیاز 6.2 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند .

 

از بازیگران معروف این فیلم سینمایی جذاب و عاشقانه می توان به گرالدینه ویسوالتان ، اودکراش آمبودکار ، داسور مونتگومری اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند.داستان این فیلم فانتزی گونه و برگرفته از دنیای عاشقانه دخترهای نوجوان و جوان بوده که طعنه های خنده دار در عین حال علاقه مند و وسواس گونه به همراه دارد اما به گفته برخی منتقدان هیچگاه فکر نمی کردند که ناتالی کریسنکی به عنوان اولین اثر هنری خود  چنین فیلمی با لحنی تجاری ، شوخ و سرزنده بسازد و با تماشای آن حسی جسورانه به دختران امروززی داده شود که آن خود خبری از چاشنی های فمیستی را به همراه دارد. و مورد حمایت زنان موفق زیاد نیز قرار گرفت .

 

داستان فیلم عاشقانه گالری قلب های شکسته درباره ی دختر جوان و شکست خورده است که سعی دارد تا گالری با همین نام برپا کند.  و کسانی که روابطه لنگی در گذشته داشته اند به آنجا سرزنده و خورده های روابط را ترمیم کنند ..

 

عوامل ساخت و تولید The Broken Hearts Gallery 2020

کارگردان  و نویسنده : ناتالیا کرینسکی

بازیگران : گرالدینه ویسوالتان ، اودکراش آمبودکار ، داسور مونتگومری

تاریخ انتشار : 7 سپتامبر 2020

توزیع کننده : نتفلیکس

محصول کشور : آمریکا _ کانادا

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

ژانر فیلم : عاشقانه ، کمدی

مدت زمان : 98 دقیقه

 

تصاویر فیلم 

دانلود فیلم The Broken Hearts Gallery 2020

 

پشت صحنه فیلم The Broken Hearts Gallery 2020

بازیگران فیلم The Broken Hearts Gallery 2020