دانلود فیلم سینمایی وقایع  کریسمس The christmas chronicles 2018  با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی وقایع کریسمس 2018 با کیفیت عالی 

download new movie The christmas chronicles 2018 for direct link 

پخش انلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان 

 

اندکی درباره ی فیلم وقایع کریسمس 2018 

فیلم The christmas chronicles 2018  با ژانری کمدی ، ماجراجویی و خانوادگی محصول کشور آمریکا در سال 2018 به کارگردانی کلای کایتیس  و نویسندگی مت لیبرمان  بوده که پس از اعلام انتشار آن موفق به بازدید 20 میلیون نفره در یوتیوب و گوگل شد و پس از اکران نیز توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. با این حال گفته شده این سینمایی خفن و با هیجان در رتبه 25 فیلم های هم ژانر قرار گرفته و موفق شد امتیاز بسیار خوب 7.0 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی پرهیجان می توان به حضور اولیور هودسون ، جس گرواسی ، دیوید کوهلسمیت  اشاره کرد، که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. با این حال گفته بسیار از منتقدان اظهار دارند که این فیلم به عنوان اثری کاملا کارکرده با شخصیت پردازی های اصیل داستان توانسته مخاطب را به کنکاش کشیده و داستان را با روایتی کاملا جالب و کمدی به تصویر بکشد و همین تمر باعث جذب مخاطب شده ، که در این حیطه بسیار موفق بوده است.

 

داستان فیلم وقایع کریسمس درباره ی خواهر و برادری بنام های کیت و تدی پیرس بوده  سعی دارند، در شب سال نو میلادی از بابا نوئل برای حضور در جلوی دوربین رونمایی کنند. اما اتفاقات عجیبی رخ می دهد ، که بچه ها نمی توانند به آنچه در سر دارند بپردازند … گفتنی است که تماشای این سینمایی مهیج و جذاب برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

عوامل ساخت و تولید The christmas chronicles 2018 

کارگردان : کلای کایتیس

نویسنده : مت لیبرمان

بازیگران : اولیور هودسون ، جس گرواسی ، دیوید کوهلسمیت

تاریخ انتشار : 2018

زمان فیلم : 103 دقیقه

زبان فیلم : انگلیسی – دوبله شده

محصول کشور : آمریکا

ژانر فیلم : خانوادگی ، کمدی ، ماجراجویی

توزیع کننده : نتفلیکس

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم The christmas chronicles 2018

 

نقد وبررسی فیلم The christmas chronicles 2018

 

بازیگران فیلم The christmas chronicles 2018