دانلود فیلم سینمایی ماپت ها The Muppets 2011 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی ماپت ها 2020 با ژانری خانوادگی و کمدی 

download new movie The Muppets 2011 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم ماپت ها 2011 

فیلم The Muppets 2011 با ژانری خانوادگی ، کمدی و ماجراجویی محصول کشور آمریکا در سال 2011 به کارگردانی جیمز بوبین بوده که توانست محبوبیت بسیار زیادی در میان کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به همراه داشته باشد با این حال می توان گفت که این فیلم در 1 سپتامبر 2011 اکران شد و توانست در هفته های اولیه فروش بالایی داشته و جز برترین و پر طرفدار ترین های آن سال  قرار بگیرد. قابل ذکر اسن : که این فیلم در ابتدای اکران خود فروش چند میلیون دلاری داشته و توانسته ارای مردمی 932 و رتبه 34 را در میان فیلم های هم ژانر خود را در سال 2011 و امتیاز 7.0 را از سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

از بازیگران معروف این نمایش خانگی می توان به جیسون سقل ، امی ادامز ، کریس کوپر اشاره کرد. که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند .قابل ذکر است که این فیلم از آثار پر بازید و پر بازیگر بوده که به علت وجود شخصیت های داستانی و عروسکی ، و تنوع  نوعی بیشتر در صحنه وشخصیت پردازی بیشتر مورد حمایت قرار گرفت و توانست کارنامه درخشانی داشته باشد.

 

هم چنین می توان اضافه کرد، که تماشای این فیلم برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید. داستان این فیلم بعد از غیبت 30 ساله ماپت ها شروع شده زمانی که فردی برای گرفتن سالن نمایشی آنها دندان تیز کرده و قصد دارد حق آنها را بگیرد پس تصمیم می گیرند  تا دست به دست هم داده و همه چیز را به حالت قبل بازگردانند …

 

عوامل ساخت و تولید The Muppets 2011

کارگردان : جیمز بوبین

نویسنده : جیسون سقل ، نیکلاس استولر

بازیگران : جیسون سقل ، امی ادامز ، کریس کوپر

تاریخ انتشار : 2011

توزیع کننده : نتفلیکس

زمان فیلم : 94 دقیقه

ژانر فیلم : خانوادگی ، کمدی ، ماجراجویی

مدت زمان :  94 دقیقه

محصول کشور : آمریکا

زبان فیلم : دوبله فارسی

 

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم The Muppets 2011 

 

نقد وبررسی فیلم The Muppets 2011

 

پشت صحنه فیلم The Muppets 2011