دانلود فیلم مالکان The Owners 2020 دوبله فارسی با کیفیت عالی 

دانلود فیلم خارجی مالکان 2020 سانسور شده 

download new movie The Owners 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم مالکان 2020 

فیلم The Owners 2020 با ژانری اکشن ، مهیج و ترسناک محصول کشور انگلستان در سال 4 سپتامبر 2020 به کارگردانی و نویسندگی جولیوس برگ اکران شد و توانست در همان هفته های اولیه اکران در زانر اکشن و ترسناک خود فروش خود و قابل توجهی داشته باشد. از بایگران معروف این فیلم جذاب می توان به مایسی ویلیامز بازیگر نقش  اصلی سریال بازی تاج و تخت اشاره کرد که به خوبی به هنرمندی پرداخته است. این فیلم به دلیل جذابیت بی نظیر خود توانست امتیاز 4.7 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

همانطور که گفته شد این فیلم با ژانری کاملا رازآلود و با ریتمی متغیر و روایت نامتعارفش فیلمی غیر قابل باور و هم چنین دلهره آور را به مخاطب القا می دهد و توانایی چشمگیری بالایی از خود نشان می دهد. که مخاطب هر لحظه به پایان آن علاقه مندتر شده و بیشتر به افکار درون مایه شخصیت ها پی می برد. با این حال با تمام جذابیت و زیبایی هایش توجه فیلم به جزییات می تواند نقض های آن را بیان کند، که البته ارزش تماشا کردن را داشته و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

خلاصه کلی The Owners 2020 

فیلم سینمایی مالکان 2020 درباره ی چهار دوست صمیمی است که تصمیم می گیرند از خانه ای سرقت کنند آنها گمان می برند که سرقت از خانه ای که یک مرد و زن پیر ساکن آن هستند بسیار راحت انجام خواهد شد. اما فکر نمی کنند، که ممکن است اتفاقات دلهره آور و ترسناک تری برایشان رخ دهند …

 

عوامل ساخت و تولید The Owners 2020

کارگردان : جولیوس برگ

نویسنده : جولیوس برگ ، متیو گ.ومپل

بازیگران : مایسی ویلیامز ،ریتا توشنیگام سیلورست مک کوی

تاریخ انتشار : 4 سپتامبر 2020

توزیع کننده : آر ال جی

محصول کشور : انگلستان

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

ژانر فیلم : اکشن ، هیجانی

 

 

تصاویر فیلم تصاویر فیلم The Owners 2020

 

بازیگران فیلم The Owners 2020

 

نقد وبررسی فیلم The Owners 2020