دانلود فیلم سینمایی خاموشی The Silencing 2020  با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی خاموشی 2020 با لینک رایگان 

download new movie The Silencing 2020  for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود 

اندکی درباره ی فیلم خاموشی 2020 

فیلم The Silencing 2020  با ژانری جنایی ، اکشن و مهیج محصول مشترک کشور آمریکا و کانادا بوده در 5 ژوئن 2020 اکران شد و توانست فروش نسیتا خوبی نسبت به آثار هم ژانر داشته و ارای مردمی 432  هزار و امتیاز 6.1 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند. با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران این سینمایی مهیج می توان به حضور نیکلاس کوستر-والدوم( وی بازیگر نقش شاه جیمی در سریال بازی تاج و تخت بوده که توانست محبوبیت به سزایی در سریال داشته باشد.) ، کالب السورت -کلارک ، جوش کروداس اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم موفق شد. نظر منتقدان و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و به عنوان یک فیلم سینمایی با احساس و در عین حال ترکیبی از اکشن و جنایی به خوبی به عمق داستان پی برده و مسئله را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار بگیرد.

 

چرا که ممکن است چند دقیقه اول فیلم کسل کننده به نظر بیاید، اما قطعا این چنین نیست و در انتها خوشحال خواهید دش که وقت خود را صرف دیدن این سینمایی خفن خواهید کرد. داستان این فیلم درباره ی یک پدر و شکارچی ساتق است که بعد از ریوده شدن دخترش سالها در طبیعت زندگی کرده است اما زمانی که به کمک کلانتر محلی به پرونده دختری ربوده شده مواجه می شود، داغ دلش تازه شده و گمان می برد که این قاتل و دزد ممکن است همان دزد دختر خود باشد…

 

عوامل ساخت و تولید The Silencing 2020  

کارگردان : روبین پرونت

نویسنده : میکاح رانوم

بازیگران : نیکلاس کوستر-والدوم ، کالب السورت -کلارک ، جوش کروداس

تاریخ انتشار : 2020

محصول کشور : آمریکا- انگلیسی

زمان فیلم : 92 دقیقه

زبان فیلم : انگلیسی-دوبله شده

ژانر فیلم : اکشن ، جنایی ، هیجان انگیز

 

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم The Silencing 2020

 

نقد وبررسی فیلم The Silencing 2020

 

داستان فیلم The Silencing 2020