دانلود فیلم سینمایی ونگارد Vanguard 2020 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی ونگارد 2020 بدون حذفیات 

download new movie Vanguard 2020 for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم ونگارد 2020 

فیلم Vanguard 2020 با ژانری اکشن و ماجراجویی محصول کشور چین در سال 2020 به کارگردانی استنلی تانگ و حضور افتخاری جکی چان می باشد که پس از چند سال دوری از سینما با اثری کاملا مهیج به صحنه بازگشت و با هنر خود طرفداران خود را غافلگیر کرد.

 

فیلم سینمایی ونگارد 2020 با شخصیت شناسی های کاملا مهیج و هم چنین سکانس های طبیعی به خوبی توانست در دل مردم راه پیدا کند و ارای مردمی 80 هزار و هم چنین امتیاز 4.6 از 10 را در سایت IMBD ازآن خود کند. گفته شده که این فیلم قرار بود در 25 ژانویه در سال 2020 اکران شود ولی بنا به دلایل وجود بیماری کرونا موفق به اکران نشده و در 30 سپتامبر در چین اکران شد. که توانست در هفته های اولیه فروش خوبی به همراه داشته باشد.

 

بسیار منتقدان فکر می کنند، که این فیلم در چند لحظه ابتدایی خود کاملا به صورت احمقانه و کارتونی پیش بینی می شود ولی بعد به طور جد می توان به عمق شخصیت های داستان پی برده و آنرا از یکنواختی خارج شده دید. با این حال دیدن این فیلم حتما توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان از سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

خلاصه کلی Vanguard 2020

فیلم سینمایی ونگارد 2020 درباره ی یک شرکت امنیتی مخفی بنام ونگارد در لندن  است. که از مشتریانش در سراسر جهان حفاظت می کند. با این حال این شرکت توسط گروهی از افراد شیاد و مزدوران قاتل سازمان جهانی مورد حمله قرار می گیرند ولی تنها راه نجات آنها پناه بردن به حسابدار شرکت است تا اینکه …

 

عوامل ساخت و تولید Vanguard 2020

کارگردان  و تهیه کننده : استنلی تانگ

نویسنده : استنلی تانگ

بازیگران : جکی چان ،

موسیقی : نیتان وانگ

تدوین : پی وای پاو

فیلمبرداری : لی چی ها

تاریخ انتشار : 30 سپتامبر 2020

ژانر فیلم : اکشن ، ماجراجویی

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

 

تصاویر فیلم 

دانلود فیلم Vanguard 2020

 

بازیگران فیلم Vanguard 2020

نقد وبررسی فیلم Vanguard 2020