دانلود رایگان فیلم خارجی venom 2018

دانلود اثر زیبای سینمایی ونوم 2018 با کیفیت 1080p 720p 480p

download new movie venom for direct link 

لینک دانلود فیلم در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم ونوم 2018 

فیلم سینمایی جذاب وهیجان انگیز ونوم  با ابزی فوق العاده تام هاردی انگونه که جلوه ی خوب داشت به اکران رسید .این فیمل همانطور که دیده ده یکی از پیچیده ترین و مبهم ترین فیلمهای سینمای است که تا کنون کمپانی مارول از آن پرده نمایی کرده است .و یکی دیگر از جذابیت های این فیلم حضور پر شورو شخصیت جذاب تام هاردی در قالب شخصیت اصلی داستان است.

 

بسیاری از منتقدان خارجی فکر می کنند که این فیلم کاملا بد نیست  و دلیل نیم شود که مفهوم خاصی نیز نداشته باشد .و همین نامتقارن بودن باعث می شود  تا اثر کاملا طبیعی جلوه داده و فراموش نشدنی نیز بشود .هم چنین می توان گفت که این فیلم توانست نمرات خوبی نیز کسب کند جلو  و هیجان خاصی به مخاب خود بدهد  که این موضوع را به طور جد پیگیری کند .در ونوم همه چیز به طور سریع اتفاق می افته  و همین نیز به نوعی بیننده را به تلاطم می اندازد.بیشتر آنها فکرمی کنند که داستان انی فیلم افتضاح نیست اما به گونه ایی کلیشه ایی نیز به حساب می آید .

 

خلاصه کلی داستان 

ابتدای این فیلم با مضمونی سقوط یک هواپما رخ می دهد . سفینه ایی که نشان می دهد موجودا بیگانه ایی در آن حضور دارند .آنها موجودی در میاوردند .که ونوم نام دارد .هم چنین این شخصیت در فیلم مرد عنکبوتی در مقابل شخصیت اصلی قرار گرفته بود و وی در این جریان حضور دارد .

 

عوامل فیلم 

کارگردان : روبن فلیشر

تهیه کننده : آوی آراد

نویسنده : اسکات روزنبرگ جف پینکنز

بازیگران: تام هاردی, میشل ویلیامز ,رید اسکات

موسیقی : لودویگ گورانسون

تدوین : ماریان  براندون

فیلمبرداری : متیو لیباتیک

لینک دانلود ونوم 2018 (دوبله فارسی )

 

لینک 1080p | لینک 720p | لینک 480p

 

تصاویر فیلم 

ونوم

 

بازیگران فیلم ونوم

 

داستان فیلم ونوم