دانلود فیلم سینمایی نبرد War 2019 با کیفیت 1080p+720p+480p

دانلود فیلم هندی نبرد 2019 با دوبله فارسی 

download new movie War 2019 for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم نبرد 2019 

فیلم War 2019 با ژانری اکشن محصول کشور هندوستان در سال 2019 یه کارگردانی سیدهارت آناد و هم چنین هنرنمایی ریتیک روشن و تایگر شروف می باشد. که توانست رقم پرفروش ترین فیلم هندی در سال 2019 را به خود اختصاص دهد.

 

فیلم سینمایی نبرد فیلمی بسیار مهیج و متنوع از سینمای بالیود در چند دهه اخیر بوده که توانست رای مردمی 97 هزار و هم چنین امتیاز 6.5 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کرد. این فیلم دومین اثر سیدهارت آناند بعد از فیلم کمدی بنگ بنگ بوده که اینبار با ژانری اکشن توانست خود را ثابت کرده و جلوه ی تازه و واقعی به سینمای تاریخ هند بدهد. البته شما می توانید این فیلم را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود و تماشا کنید.

 

با این حال گفته می شود  که تماشای چنین فیلم های برای مردم جهان مخصوصا ایرانیان که از قدیم و ایام طرفدار سینمای بالیود بوده اند. بسیار مناسب و قابل تماشا می باشد. زیرا تمام حرکات و شخصیت های آنها کاملا برنامه ریزی شده و تحت کنترل بوده و توانسته دوستی و اعتماد ، ،وطن پرست بودن و خائن و دشمن بودن افراد را به خوبی به تصویر بکشد و چالشی برای اطرافیان باشد.

 

خلاصه کلی War 2019 

فیلم سینمایی نبرد 2019 درباره ی سرباز هندی بوده که ماموریت بسیار سختی به او داده شده است. او تصمیم می گیرد، برای ترور شخص بلند پایه ای اقدام کند اما داستان آن چه نیست که به نظر می رسد تا اینکه …

 

عوامل ساخت و تولید War 2019 

کارگردان : سیدهارت آناد

تهیه کننده : آدیتیا چوپرا

نویسنده : عباس تیروالا

بازیگران : ریتیک روشن، تایگر شروف

موسیقی : ویشال شاخار

فیلمبرداری : بنیامین جاسپر

تدوین : عارف شریخ

تاریخ انتشار : 2 اکتبر 2019

ژانر فیلم : اکشن، هیجانی

زبان فیلم : هندی _دوبله فارسی

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم War 2019

 

بازیگران فیلم war2019

 

نقد وبرسی فیلم war 2019