دانلود فیلم سینمایی ایپ من جوان زمان بحران young Ip man crisis time 2020 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی ایپ من جوان زمان بحران 2020 با ژانر اکشن و تاریخی 

download new movie young Ip man crisis time 2020  for direct link 

پخش پیش نمایش فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم ایپ من جوان زمان بحران 2020 

فیلم young Ip man crisis time 2020 با ژانری تاریخی و اکشن محصول کشور چین به کارگردانی و نویسندگی لی مینگ لی بوده که در 21 اکتبر 2020 به اکران رسید. و در همان ساعات اولیه اکران فروش بسیار خوبی نسبت به آثار هم ژانر خود داشت و  توانست نظر مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کند. با این حال این فیلم موفق شد رتبه 56 در میان فیلمهای رزمی و هم ژانر چینی به دست آورده و امتیاز نسبتا خوب 4.8 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

از بازیگران این سینمایی مهیج و جذاب می توان به حضور جاناتان کوس-رید ، فینگ بینگ میو ،یوگین شی  اشاره کرد که به خوبی به ایفی نقش پرداخته اند. با این حال بسیار از منتقدان گمان دارند، که این فیلم همانند سری فیلم های ایپ من قهرمان نبوده بلکه تلاش کرده اند ، تا با شخصیت سازی متناسب و رزمی کاری به نوعی بیننده را به ظهور ایپ من های دیگری سوق دهد، که البته کمی قابل اعتماد و موثر بوده است.

 

داستان این فیلم سینمایی درباره ی مردجوانی بنام ایپ من بوده که برای اولین بار به هنگ کنگ سفر می کند، اما زندگی دانشجویی او به شکل غیر منتظره ای بهم می ریزد. و گروگان گیری شوکه کننده ای در روزی که دانشگاه مسابقه ی سخنرانی زبان انگلیسی برگزار کرده بود ، رخ می دهد  و …با این حال تماشای این سینمایی جذاب برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید young Ip man crisis time 2020 

کارگردان  و نویسنده : لی مینگ لی

بازیگران : جاناتان کوس-رید ، فینگ بینگ میو ،یوگین شی

تاریخ انتشار : 2020

محصول کشور : چین

زمان فیلم : 79 دقیقه

ژانر فیلم : اکشن ، تاریخی

زبان فیلم : ماندراین چینی

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم young Ip man crisis time 2020

 

بازیگران فیلم young Ip man crisis time 2020

 

پشت صحنه فیلم young Ip man crisis time 2020