دانلود مستند آنها پیر نخواهند شد (They Shall Not Grow Old 2018) با لینک مستقیم

دانلود با 3 کیفیت و حجم کم 

تریلر آنلاین فیلم اضافه شد

 

توضیحات کلی درباره ی فیلم They Shall Not Grow Old 2018

فیلم آنها نباید پیر شوند فیلمی مستند به کارگردانی پیتر جکسون است که در سال 2018 منتشر شد. این فیلم با استفاده از فیلم‌های اصلی برداشته‌ شده از جنگ جهانی اول محفوظ در آرشیو موزه سلطنتی جنگ که بیشتر آن‌ ها تاکنون دیده‌ نشده‌اند، به همراه صداهای ضبط‌ شده توسط بی‌بی‌سی و مصاحبه‌ های آی‌ دبلیو ام که از بریتانیایی‌ های حاضر در نبرد گرفته‌ شده، ساخته شده‌ است. بیشتر این فیلم‌ ها رنگی شده و با استفاده ابزارها و تکنیک‌ های مدرن تبدیل شده‌ اند و برای اثرگذاری بیشتر و هرچه بیشتر نزدیک‌ شدن به تجربه واقعی سربازان از نبرد، از جلوه‌ های صوتی و صداپیشه در آن استفاده شده‌ است.

 

اندکی بیشتر …

این فیلم اولین تجربه کارگردانی مستند پیتر جکسون است گرچه او در سال 1995 تجربه کارگردانی فیلم مستند نمای نقره فراموش‌ شده و تهیه‌ کنندگی غرب ممفیس بر اساس سه نفر ممفیس غربی در سال 2012 را در کارنامه دارد.

جکسون که پدربزرگش در جنگ جهانی اول جنگیده، قصدش از ساخت این فیلم را ساختن فیلمی می‌داند که تجربه سرباز بودن شبیه چیست به‌ جای روایت داستانی از توالی رویدادها باشد. سازندگان فیلم 600 ساعت مصاحبه با 200 کهنه‌ سرباز و 100 ساعت فیلم ویدئویی اصلی را برای ساخت فیلم بازبینی و بررسی کردند. عنوان فیلم از شعر آنها بزرگ می‌شوند نه پیر در حالی‌زکه ما باقی مانده‌ ایم و پیر می‌ شویم لورنس بینیون با عنوان برای کشته‌ شدگان گرفته شده‌ است که در سال 1914 سروده شده و به‌خاطر استفاده در چکامه یادآوری مشهور است.

آنها نباید پیر شوند اولین بار در 16 اکتبر 2018 به صورت همزمان در جشنواره فیلم لندن و سالن‌های منتخب بریتانیا به نمایش درآمد پیش از آن‌که در 11 نوامبر 2018از بی‌ بی‌ سی دو به مناسبت صدمین سالگرد آتش‌بس 11 نوامبر 1918 پخش شود. این فیلم از سوی منتقدان به‌ خاطر ترمیم فیلم‌های به‌ جا مانده، فضای تأثیرگذار و تصویرش از جنگ، تحسین شده‌ است.

 

عوامل ساخت فیلم :

کارگردان : پیتر جکسون

تهیه کننده : پیتر جکسون

 

گالری تصویر