دانلود فیلم روز سوم (The Third Day) با لینک مستقیم

دانلود با چند کیفیت بدون حذفیات

Download new series the third Day for direct

تریلر فیلم اضافه شد

 

اندکی درباره ی فیلم روز سوم (The Third Day)

فیلم روز سوم ژانر درامراز آلود دارد که توسط دنیس کلی نوشته شده است. در 12 فوریه سال 2020 اعلام شد که این سریال در 11 مه 2020 در HBO به نمایش گذاشته خواهد شد. روز سوم داستانی است که بیش از شش قسمت و در دو نیمه مشخص ارائه خواهد شد. این اثر به کارگردانی مارک موندن ساخته شده است  ،داستان فیلم زن و مردی که به جزیره ای مرموز در ساحل انگلیس کشیده شده اند و در آنجا با گروهی از جزیره نشینان روبرو می شوند که سنت های خود را حفظ کرده اند و مانند گذشتگان رفتار میکنند.

 

در ماه ژوئیه ، کاترین واترستون ، پدی Considine و امیلی واتسون به لیست بازیگران اضافه شدند. در ماه آگوست نیز ، نائومی هریس و جان داگلیش اضافه شدند و همچنین فیلیپا Lowthorpe برای کارگردانی سه قسمت پایانی این سریال استخدام شد. کیت دو وائل و دین اولوفلین نیز به این اثر پیوستند تا دو قسمت اخر را با هم بنویسند. فیلمبرداری این سریال در ژوئیه 2019 در انگلستان آغاز شد.

 

طبق داستان فیلم میتوان گفت فیلم جذاب و خوبی را شاهد هستیم و با ژانری فوق العاده روبه رو هستیم ( درام – راز آلود) و این دو شخص گیر کرده در جزیره به دنبال رموز ان جزیره و راهی برای رفتن از ان جزیره میگردند.در این فیلم ستارگانی بازیگری میکنند مانند امیلی وستون و جود لاو و …. که حتما فیلمی که در ان این اشخاص باشند ارزش دیدن دارد . داستان تک فیلم نقطه ی قوت دیگر فیلم می باشد .

 

عوامل ساخت

کارگردان: مارک موندن , فیلیپا Lowthorpe

نویسنده(گان):دنیس کلی , کیت دو وائل , دین اولوفلین

بازیگران:Jude Law as Sam ,  Katherine Waterston as Jess ,  Paddy Considine  , Naomie Harris as Helen John Dagleish ,  Freya Allan as Kail , Production

آهنگساز:کریستوبال تاپیادی وئر

شرکت های سازنده: sky studios , punchdrunk , international

گالری تصاویر

بازیگر فیلم روز سوم

 

⇓ تیزر آنلاین فیلم ⇓