منو جستجو x

فیلم های بهاره کیان افشار / دانلود جدید ترین فیلم های بهاره کیان افشار رایگان

دانلود فیلم بی وزنی

IMDb
6.9 / 10
دانلود فیلم بی وزنی

فیلم سینمایی بی وزنی با ژانری کاملا اجتماعی می باشد . تولید این فیلم امسال کلید خورده است و در حال حاضر اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست .

دانلود فیلم لونه زنبور

IMDb
7.3 / 10
دانلود فیلم لونه زنبور

فیلم سینمایی لونه زنبور با ژانری اجتماعی _ کمدی درباره ی دو دوست است که شغل آنها نصاب ماهواره است آنها گنجی را در یک خرابه پنهان می کنند اما پس از چند سال وقتی دنبال گنج خود می روند متوجه چیز عجیبی می شوند که خرابه تبدیل به یک کلانتری شده است که ...

دانلود فیلم زرد

IMDb
6.7 / 10
دانلود فیلم زرد

فیلم سینمایی زرد با ژانری اجتماعی _ خانوادگی درباره ی زن و مرد جوانی بنام حامد است که به علت اختراعشان دولت ایتالیا از آنها دعوت کرده است اما در همین روزهای پایانی سفرشات حامد دچار حادثه ایی می شود و متوجه می شوند که بیماری کبد دارد .....

دانلود فیلم بارکد

IMDb
6.5 / 10
دانلود فیلم بارکد

داستان فیلم با ژانری اجتماعی _ کمدی درباره ی جوانی بنام حامد است او برای استخدام به یک شرکت خصوصی مراجعه می کند. در ادامه داستان ماجرای چگونگی رسیدن حامد را به اینجا خواهیم دید که ...

دانلود فیلم دشمن زن

IMDb
7.4 / 10
دانلود فیلم دشمن زن

داستا فیلم با ژانری کمدی _ خانوادگی درباره ی پسر جوانی است که قرار است به اصرار مادرش با دختری که دل به او نداده ازدواج کند او در این مسیر هرکاری می کند تا مادرش را منصرف کند .

دانلود فیلم سبز، سفید، قرمز

IMDb
6.7 / 10
دانلود فیلم سبز، سفید، قرمز

داستان فیلم سبز، سفید، قرمز درباره چند جوان نخبه است که قصد دارند پرچم کشور عزیزمان ایران را به اهتزاز در آورند. سبز، سفید، قرمز یک فیلم اکشن جذاب وطن پرستانه است که سعی دارد تا چهره واقعی نخبگان کشورمان و مشکلاتی که با آن ها روبه رو می شوند را به نمایش درآورد.

دانلود فیلم عطر داغ

IMDb
7.4 / 10
دانلود فیلم عطر داغ

داستان این فیلم با ژانری اجتماعی و خانوادگی می باشد. داستان فیلم درباره ی دختر جوانی است که یکشسب بیرون از خانه سپری می کند و این باعث می شود در تازه به زندگی وی و باز شود .

دانلود فیلم گربه سیاه

IMDb
7.1 / 10
دانلود فیلم گربه سیاه

داستان انی فیلم با ژانری اجتماعی ملودرام و ماجراجویی و مضمون نوجوانان امروزی می باشد . جوانان دهه هشتادی که دچار تغییراتی در زندگی و خانواده ی خود می شوند .