دانلود انیمیشن غارنشینان 2 The Croods با دوبله فارسی 

 انیمیشن  جذاب و دیدن The Croods ی غارنشینان 2 با لینک مستقیم 

download new animation the croods 2 for direct link 

پخش آنلایت تریلر انیمیشن با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی انیمیشن غارنشینان ها 2

انیمیشن 2 The Croods یکی دیگر از انیمیشن های سری جدید خانواده غارنشینان 2 می بوده که در سال 2020 به کارگردانی جو کرالفورد در آمریکا تولید و اکران شده است. این انیمیشن به دلیل جذابیت فوق العاده خود در سری اول توانست آرای بیشتر از 100 هزار و امتیاز 7.0 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD از آن خود کند.

 

نکته مثبت دیگری که بسیاری از منتقدان از او یاد کردن حضور رنگ های و صحنه های رنگارنگ در انیمیشن بوده که باعث احساس تری جلوه دادن داستان  و آثار هوشمندانه ای است که معقول برای  تماشای برای کودکان  و  بزرگسالان می باشد.

 

گفته می شود کارگردان این انیمیشن جذاب و دیدنی جوکرالفورد به عنوان یک اثر سینمایی بلند و محبوب توانست به شهرت جهانی رسیده و مسولیت تولید و پخش آن را شرکت بزرگ یونیورسال پیکچرز برعهده داشته است. برای همین دیدن این انیمیشن جذاب قطعا توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

خلاصه کلی 2 The Croods 

انیمیشن خانواده کرودها یا همان غارنشینان 2 در سری اول خود توانست محبوبیتی فزونی در زمینه کمدی و انیمیشن به دست آورد. و استقبال مخاطبان زیاد آن  سبب به ساخت سری دوم آن شد. در این بخش خواهیم دید که خانواده کرودها در مکانی جدید و زیبا  ساکن شده اند، اما گویا رقیبی بهتر پیدا شده که ادعا دارد تکامل یافته ترند و قدرت زیادی دارند، حال قرار است این دو خانواده به چالش کشیده شود و….

 

عوامل ساخت و تولید 2 The Croods

کارگردان : جو کرالفورد

نویسنده : کریک دی میکو

بازیگران : نیکلاس چاقه ، ریان رینولد ، اما استون

تاریخ انتشار :  25 نوامبر 2020

زبان فیلم : انگلیسی – دوبله فارسی

زمان فیلم : 95 دقیقه

ژانر فیلم : کمدی ، ماجراجویی

محصول کشور : آمریکا

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم thecroods 2

 

پشت صحنه thecroods 2

 

نقد وبررسی انیمیشن thecroods 2