دانلود فیلم سینمایی آندرداگ Underdog 2007 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم سینمایی خارجی آندرداگ 2007 با کیفیت عالی 

download new movie Underdog 2007 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم آندرداگ 2007 

فیلم Underdog 2007 با ژانری کمدی و اجتماعی محصول کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی فردریک دو شو بوده که در 3 اوت 2007 اکران شد و در همان ساعات اولیه اکران خود توانست نظز مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کرده و ارای مردمی 61 درصدی و رتبه 45 در میان فیلمهای هم ژانر و امتیاز 4.7 از 10 را در سایت اختصاصی  IMBD ازآن خود کند. با این حال گفته شده که این فیلم با بودجه نسبت کم 25 میلیون دلاری موفق به فروش 63 میلیون دلاری در باکس آفیس بوده و از اهمیت چشمگیری برخوردار باشد.

 

از بازیگران این فیلم هالیودی جذاب می توان به حضورجیسون لی ، جیم بلوشی ، پیتر دینگلیج ، جان اسلتری ، پاتریک واربرتون ، براد گرت ، ایمی آدامز ، فرانک ال . ریدلی  اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. در حالت کلی این فیلم از نظر منتقدان از ارزش بالایی برخوردار بوده زیرا با در هم آمیختگی خاصی همراه بوده و سعی داشته مخاطب را درگیر داستان و جذابیت فیلم کند.

 

فیلم سینمایی آندرداگ 2007 درمورد یک جاسوس بودکه که سعی دارد  با اختراع جدید خود و ابر قدرتش از ساختمان کنگره شهر محافظت کرده و شهر را از دست یک دانشمند دیوانه به اسم سایمون بارسینیستر نجان دهد و …با این حال تماشای این فیلم میهج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده  و از تماشای آن لذت ببرید.

عوامل ساخت و تولید Underdog 2007 

کارگردان : فردریک دو شو

بازیگران : جیسون لی ، جیم بلوشی ، پیتر دینگلیج ، جان اسلتری ، پاتریک واربرتون ، براد گرت ، ایمی آدامز ، فرانک ال . ریدلی

موسیقی : رمدی ادلمن

توزیع کننده : استودیو سینمایی والت دیزنی

تاریخ انتشار : 3 اوت 2007

مدت زمان : 82 دقیقه

محصول کشور : آمریکا

هزینه فیلم : 25 میلیون دلار

فروش گیشه : 65.3 میلیون دلار

 

تصاویر فیلم 

پشت صحنه فیلم Underdog

 

نقد وبررسی فیلم Underdog

 

داستان فیلم Underdog