دانلود فیلم سینمایی نامتعادل Unhinged 2020 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم سینمایی خارجی نامتعادل 2020 با لینک رایگان 

download new movie Unhinged 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان 

 

 

اندکی درباره ی فیلم نامتعادل 2020 

فیلم Unhinged 2020 با ژانری اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی دریک بورت و نویسندگی کارل الزورت می باشد. که در 21 اوت 2020 اکران شد و در همان هفته های اولیه اکران خود توانست نظر مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کرده و به عنوان اثری مهیج ارای مردمی 81 درصد و رتبه 65 در میان فیلم های هم ژانر و امتیاز 6.0 از 10 را در سایت اختصاصی ای ام بی دی از آن خود کند.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به حضور راسل کرو ، کارن پیستوریوس ، گابریل بیتمن ، جیمی سیمپسون اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. با این حال به گفته منتقدان این فیلم به عنوان اثری روان شناختی هیجان مخاطب را بالا بوده و به گونه ای مخاطب را میخکوب تماشا می کند.برای همین انتظار می رود که این فیلم به گونه با دراماتیکی فریبنده و مهیج توانسته جدی گرفته شود و ژانر محکم و خالصی را برای فیلم سازی رو کند.

 

داستان فیلم سینمایی نامتعادل درباره ی مردی بنام ریچل بوده که در یک روز پر مشغله پشت چراغ قرمز گیر افتاده او وارد مشاجره با راننده ای می شود اما چندی نمی گذرد که ریچل و تمام اعضای خانواده اش تحت هدف و تعقیب این انتقام جو قرار می گیرند …با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید این فیلم را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

 

عوامل ساخت و تولید Unhinged 2020 

کارگردان : دریک بورت

تهیه کننده : لیسا الزی ، اندرو گان ، مارگ گیل

نویسنده : کارل الزورث

بازیگران : راسل کرو ، کارن پیستوریوس ، گابریل بیتمن ، جیمی سیمپسون

موسیقی : دیوید باکلی

فیلم بردار : برندان گالوین

تدوین : استیو میرکوویچ

تاریخ انتشار : 21 اوت 2020

مدت زمان فیلم :  93 دقیقه

ژانر فیلم : هیجانی

زبان فیلم : انگلیسی-دوبله فارسی

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم Unhinged

 

نقد وبررسی فیلم Unhinged

 

پشت صحنه فیلم