دانلود فیلم سینمایی من Man  با کیفیت عالی 

دانلود فیلم ایرانی من با سرعت بالا و حجم کم 

download new movie Man for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم من 

فیلم من با ژانری خانوادگی و درام محصول کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی 27 مرداد 1396 اکران شد و توانست فروش خوبی در سال های اولیه اکران خود داشته و توانست نظر منتقدان و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. با این حال این فیلم با حمایت مردمی موفق به دریافت ارای 83 درصدی و امتیاز 5.3 از 10 در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی لیلا حاتمی ، امیر جدیدی ، بهنوش بختیاری ، مانی حقیقی اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند.  با این حال گفته می شود که این فیلم اولین کار سهیل بیرقی در زمینه کارگردانی بوده و تا حدودی توانست انتقاد اجتماعی را روانه سینما کند. زیرا به گفته منتقدان این فیلم گروهی از مشکلات جامعه را به تصویر کشیده است. با این حال این فیلم نمی تواند روابط تاثیری گذاری در اذهان داشته باشد ولی برای  یکبار تماشا مناسب است.

 

فیلم سینمایی من درباره ی زنی بنام آذر دختر خلافکاری است که هیچ ترسی برای انجام کارهای بد خود ندارد . او رو به رو به دل شهر میزند تا کارهای خلاف یاد گرفته و از راه غیر قانونی پول جمع آوری کند . از این رو تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Man 

کارگردان : سهیل بیرقی

تهیه کننده : سعید سعدی ، سعید خانی

نویسنده : سهیل بیرقی

بازیگران : لیلا حاتمی ، امیر جدیدی ، بهنوش بختیاری ، مانی حقیقی

موسیقی : کار همایونفر

فیلم بردار : معین رضا مطلبی

تدوین : شیما منفرد

توزیع کننده : نسیم صبا

تاریخ انتشار : 27 مرداد 1395

زبان فیلم : فارسی

ژانر فیلم : درام ، خانوادگی

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Man 

 

 

بازیگران فیلم Man