دانلود فیلم سینمایی ماسکا Maska 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی سینمایی ماسکات 2020 با کیفیت عالی 

download new movie Maska 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

اندکی درباره ی فیلم ماسکا 2020 

فیلم Maska 2020  با ژانری درام ، عاشقانه و کمدی محصول کشور هندوستان در سال 2020 به کارگردانی نراج اودوهوانی و نویسندگی ایشیتا مویترا  می باشد. که توانست در همان ساعات اولیه اکران خود نظر مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کرده و ارای مردمی 43 درصدی و رتبه 54 در میان فیلم های هم ژانر و امتیاز 5.9 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به حضور پریت کامانی ، مانیشا کویرالا ، شیرلی ستیا اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. نکته قابل توجه این فیلم روایی داستان بوده که سعی داشته تا با همه گیری کاملا مخاطب را به چالش کشیده و به گونه  تماشاگر را میخکوب تماشا کند. که همین رسایی داستان را به خوبی به تصویر می کشد. با این حال می شود که امروزه فیلم های هندی درصدر جدول تماشا قرار دارند و توانسته اند  محبوب دل همه جهانیان به خصوص ایرانیان شوند.

 

داستان فیلم سینمایی ماسکا درباره ی یک بازیگر جوان و مشتاقی است که در کار خود مصمم بوده و در سر دارد تا به کافه محبوب ایرانی ها بازگردد که چندین سال قبل توسط خانواده اش اداره می شود … با این حال تماشای این سینمای مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید این فیلم را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Maska 2020 

کارگردان : نراج اودهوانی

نویسنده : ایشیتا مویترا

بازیگران : پریت کامانی ، مانیشا کویرالا ، شیرلی ستیا

تاریخ انتشار : 2020

محصول کشور : هندوستان

زمان فیلم : 95 دقیقه

ژانر فیلم : درام ، عاشقانه ، کمدی

زبان فیلم : هندی – زیرنویس فارسی

توزیع کننده : نتفلیکس

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Maska 2020

 

نقد وبررسی Maska 2020

 

پشت صحنه فیلم Maska 2020