دانلود انیمیشن جذاب  رئیس مزرعه Barnyard 2006 با دوبله فارسی 

دانلود انیمیشن خارجی رئیس مزرعه 2006 با کیفیت عالی 

download new animation Barnyard 2006 for direct link 

پخس آنلاین تریلر فیلم با لینک رایگان و سرعت بالا در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی انیمیشن رئیس مزرعه 2006 

انیمیشن Barnyard 2006 با ژانری انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی به کارگردانی و نویسندگی استیو اودکرک بوده که در 5 سپتامبر 2006 اکران شد و در همان هفته های اولیه اکران خود موفق شد .نظر مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کرده و با هزینه فیلم 51 میلیون دلار توانست فروش گیشه قابل توجه 116 میلیون دلار داشته باشد. با این حال این انیمیشن موفق به دریافت ارای مردمی 61 درصدی و رتبه 23 در میان انیمیشن های هم ژانر و و امتیاز 5.6 از 10 را در سایت اختصاصی  IMBD ازآن خود کند . با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید این فیلم را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از صداپیشگان این انیمیشن هیجانی می توان به حضور کوین جیمز ، کورتنی کاکس ، دیوید کوچنر ، ساموئل الیوت ، دنیب گلور ، جف گارسیا ، نیکا فاتر من  اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. به گفته اکثر منتقدان این فیلم دقیقا چیزی است که همه ما انتظارش را داشته ایم؛ زیرا با جذابیت خود  جایگاه خوبی در قلب مخاطب باز کرده و در مضامین پنهانی به روایت و شاد سازی مخاطب فکر می کند.

 

داستان انیمیشن رئیس مزرعه درباره ی گروهی از حیوانات است، که صاحب مزرعه آنها را ترک کرده است . حال این حیوانات به بازی و رقص و شادی می پردازند و سعی دارند  از لحظات موجود استفاده کنند  اما دیر نمی انجامد،  که متوجه می شوند  بهتر است کسی پا پیش گذاشته و اوضاع مزرعه را بر عهده بگیرد تا اینکه …

 

عوامل ساخت و تولید Barnyard 2006 

کارگردان : استیو اودکرک

 تهیه کننده : استیود اودکرک ، پل مارشال ، پم مارسدن

نویسنده : استیو اودکرک

بازیگران : کوین جیمز ، کورتنی کاکس ، دیوید کوچنر ، ساموئل الیوت ، دنیب گلور ، جف گارسیا ، نیکا فاتر من

موسیقی : جان دبنی

تدوین : پل دی ، کالدر

توزیع کننده : پارامونت تصویر

مدت زمان : 90 دقیقه

تصاویر فیلم 

تصاویر انیمیشن Barnyard 2006

 

بازیگران انیمیشن Barnyard 2006

 

نقد وبررسی انیمیشن Barnyard 2006