دانلود فیلم بیوه ی سیاه پوش (Black Widow) با زیر نویس فارسی

دانلود با لینک مستقیم و بدون حذفیات

Download new movie Black Widow for direct

گالری تصاویر و توضیحات اضافه شد

 

توضیحات مختصر درباره ی فیلم

فیلم خارجی بیوه ی سیاه (black widow) به کارگردانی کیت شورتلند در ژانر اکشن – ماجراجویی – هیجان انگیز ساخته شد . این فیلم با قهرمان خیالی (ناتاشا رومانف) از شرکت مارول می باشد که توسط استودیوی مارول تولید شده و به‌وسیلهٔ استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع خواهد گشت.چندین بار قبل از این اثر نیز فیلم هایی با بازی اسکارلت جوهانسون در نقش بیوه ی سیاه دیده ایم از جمله برای اولین بار در ایرون من2 (مرد آهنی2) در سال 2010 این شخصیت ساخته شد و شرکت مارول و بازیگر این نقش یعنی اسکارلت از این نقش خوششان آمد و اکنون این فیلم اختصاصی را برای بیوه ی سیاه ساخته اند (این شخصیت در فیلم های انتقام جویان / هالک / مرد آهنی 3 و…. ایفای نقش کرده است) . این اثر دومین فیلم با شرکت یک ابر قهرمان زن و فیلم اختصاصی برای انها بعد از واندر وومن(زن شگفت انگیز) می باشد .

 

بعد از فیلم انتقام جویان : پایان بازی و مرگ تلخ بیوه ی سیاه , این شخصیت لایق یک فیلم اختصاصی بود. نا گفته نماند طرح بیوه ی سیاه از 2004 وجود داشت , در سال 2006 به شرکت فیلم سازی مارول داده شد و سال 2010 از این شخصیت استفاده شد.(در فیلم آیرون من 2)

 

در این فیلم ستارگانی همچون اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف , بلک ویدو، فلورنس پیو، دیوید هاربر، ریچل وایس و او.تی. فاگبنلی ایفای نقش میکنند. دیوید هاربر در این اثر نقش نگهبان قرمز را ایفا میکند که شخصیتی با قدرت هایی همچون کاپیتان آمریکا می باشد . فیلم قرار است در تاریخ ۱ می 2020 (12 اردیبهشت 1399) اکران شود. شرکت سازنده ی این فیلم (مارول) همیشه فیلم های سطح خوب و بالایی ارائه داده است قطعا این فیلم نیز مانند سایر اثار این استودیو فیلم سازی بزرگ سطح بالا و خوبی دارد و میتواند نظرات و انتقادات مثبت زیادی را جمع کند.

 

عوامل ساخت فیلم

کارگردان : کیت شورتلند (Cate Shortland)

تهیه کننده : کوین فایگی

نویسنده : اریک پیرسون

بازیگران : Robert Downey Jr. , Scarlett Johansson , Florence Pugh (به فارسی : اسکارلت جوهانسون , او.تی. فاگبنلی , دیوید هاربر , فلورنس پیو)

فیلم‌بردار : راب هاردی

داستان از : ژاک شفر

 

گالری تصاویر

 

Black Widow بازیگران

 

اسکارلت جوهانسون

لینک های دانلود به زودی به محض اکران قرار داده میشود

دانلود با کیفیت 480 / دانلود با کیفیت 720 / دانلود با کیفیت 1080

⇓ تریلر آنلاین ⇓