دانلود فیلم سینمایی واندر WANDER 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی سرگردان 2020 با کیفیت بالا

downlad new movie WANDER 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم واندر 2020 

فیلم WANDER 2020 با ژانری هیجانی محصول کشور آمریکا در 2020 به کارگردانی آپریل مولان و نویسندگی فیلم نامه نویس معروف هالیودی تیم دوریون  بوده که با تلاش اثری بی بدیر را به عنوان جنبه روشنی و امید وارد سینمای هالیود  کرده که به نوبه خود باعث درخشش در سال 2020 شده ، و توانست در رتبه 57 قرار بگیرد. 872 ارای مردمی مثبت و امتیاز  5.1 را از سایت اختصاصی IMBD از آن خود کرده و در هفته های اولیه اکران جز پرفروش ترین ها به حساب بیاید.

 

داستان این فیلم بسیار متاثر و تاثیر گزار بوده و دیدن آن اصولا خالی از لطف نخواهد بود. برای همین عشق پدر و فرزند را کاملا به رخ کشیده و نشان می دهد که در هر صورت نباید امید و ایمان به زندگی را از دست داد و برای باقی زندگی خود با امید و خوش بینی برای شادی عزیزان دیگرمان تلاش کرد. در هر حال تماشای این فیلم برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایروموی تماشا کرده و کاملا لذت ببرید.

 

 فیلم سینمایی واندر درباره ی یک کارآگاه خصوصی و خبره است که بعد از مرگ دختر کوچکش چندان تعادل روحی و روانی ثابتی نداشته و دچار برخی تنش ها می شود. با این حال از طرف افرادی استخدام می شود ، تا  در مورد یک مرگ مشکوک در شهر کوچکی را تحقیق کند او متوجه می شود ، که این پرونده مرموز به همان پاپوشی که باعث مرگ دخترش شده مرتبط است و سعی دارد تا هر چه زودتر قاتل را پیدا کند  اما …

 

عوامل ساخت و تولید WANDER 2020

کارگردان : آپریل مولان

نویسنده : تیم دوریون

بازیگران : آرون اسکارت ، تومی لی جونز ، کاترین وین نیک

تاریخ انتشار : 2020

زبان فیلم : انگلیسی _ زیرنویس فارسی

محصول کشور : آمریکا

توزیع کننده : نتفلیکس

ژانر فیلم : هیجانی

مدت زمان : 88 دقیقه

تصاویر فیلم 

بازیگران فیلم WANDER 2020

 

پشت صحنه فیلم WANDER 2020

 

کارگردان فیلم WANDER 2020