دانلود رایگان سریال خارجی the witcher 2019  دوبله فارسی 

سریال خارجی هیجان انگیز ویچر 2019 همراه با کیفیت های متفاوت 

download new serials the witche  for direct link

پخش آنلاین تریلر سریال با لینک مستقیم 

 

تصاویر فیلم the witcher 2019 

بازیگران فیلم وینچر

 

اندکی درباره ی  فصل اول سریال خارجی ویچر 2019 

سریال ویچر به عنوان یکی از فیلم های در حال ساخت و تولید می باشد . و هر فردی که علاقه ایی به دنیای عجیب و غریب و کارهای جسورانه داشته باشد حتما باید این سریال را تماشا کند . همانطور که می دانیم از  این سریال تاکنون فصل اول آن به مرحله تولید رسیده است و مسلما منتظر فصل های بعد با هیجان بیشتر خواهیم بود.

 

سریال به گونه ایی است که شما کاملا جسارت فوق العاده و رقابت آنها بین یکدیگر را برای به مرحله رساندن هر فصل می بینید . این ذوق تماشای سریال که دنیای فانتزی به همراه دارند را به اوج می رساند . و ببننده محجوب آن می شود .

 

هم چنین سریال وینچر تازه ترین و جدید ترین محصول کمپانی نتفلیکس می باشد . و آنها ان امتیاز را به کاراکتر ها داده اند تا هر کدام از آنها بتواند به طور کل در نقش فانتزی خود غرق شوند .همانطور می توان نحوه ی تدوین آنها را نیز در نظر گرفت که با نوشتن مکان و زمان ر روی تصویر سریال بیننده را از موقیت زمانی مشخص شده آگاه می کند .

 

داستان فیلم ویچر

 

نقد فیلم ویچر توسط منتقدان 

بسیاری از منتقدان خارجی فکر می کنند که این داستان عجولانه کار شده است اما با توجه به لحظات غنایی داستان چندین صحنه جذاب و محو کننده به نظر می رسد .همانطور که می دانید ویچر بر خلاف سریالهای اغراق آمیز پر خرج دیگر به نظر می رسد که کاملا حرفه ایی کار شده است .

 

و تماما واقع گرایی را به خرج گذاشته و تمام و کمال حتی جاودهای خبیثانه را به نمایش گذاشته تا مخاطب بتواند از همان ابتدا مسیر و شخص مورد علاقه خود را در این فیلم پیدا کند .هم چنین می توان به بازیگر توانی فیلم خانم فریا آلن نیز اشاره کرد که با بازی جسورانه وبی نقض خود در نقش خود غرق شده و حس واقعیت داستان برای ببیننده تداعی می شود .

 

این کامل به جا می باشد که ممکن است شما در ایتدای فیلمکمی تلخی وحس خسته کننده ایی داشته باشید اما در کل به عنوان یک فانتزی بزرگسالانه از تماشای آن لذت خواهید برد و در انتظار فصل های بعدی آن خواهید بود .همچنین ویچر یکی از عناوین اصلی بازی های رایانه ایی و فانتزی دوران کودکان نیز بود و همه به نوعی با آن آشنا بودند .

 

قصه فیلم ویچر

 

معرفی هنری کاویل

در میان می توان به بازی هنری کاویل نیز اشاره کرد که توانسته در نقش خود بهترین باشد .و رضایت کامل تماشاگر را از کار خود جلب کند.به جرات می توان گفت که بازی هنری کاویل چنان جذاب و واقعی به نظر می رسد که گویی صحنه ایی مبارزه با اژدها صحنه ایی کاملا عادی و واقعی می باشد .

 

این سریال شاید در فصل اول خود کمی برای مخاطبانی که با ان اشنا نیستند غیر منطقی بیاید و پس از اندکی تحقیق درباره ی فیلم می توان به روایت کامل قصه پی برد پس به این جهت باید کمی صبر کرد تا داستان روال خودرا در پی بگیرد .

 

سریال ویچر در قالب هشت اپیزود در 20 دسامبر 2019 نت فلیکس پخش شد. هم چنین هنری بازیگر سری سریالهای ابر قهرمانی سوپر من نیز می باشد . و خود به عنوان یک مشاوره خلاق به حساب می آید .

 

تصاویر فیلم ویچر

 

عوامل فیلم 

کارگردان :  alik sakharov lauren, schmidt hissrich

نویسنده , تهیه کننده : لورن اسمیت هیستریچ

بازیگران :  anya chalotra ,ferya allan ,henry cavill ,myanna buring, lauren schmidt hissrich

 

 

لینک های دانلود فصل اول  سریال the witcher 2019

 

قسمت اول 1 (دوبله شده)

  720p1080p

 

قسمت دوم  2 (دوبله شده )

720p | 1080p

 

قسمت سوم 3 ( دوبله شده)

720p | 1080p

 

قسمت چهارم 4 ( دوبله شده )

 720p  |  1080p | 480p

 

قسمت پنجم 5 (دوبله شده)

  720p  | 1080p | 480p

 

قسمت ششم 6 (زیرنویس چسبیده) 

720p | 1080p | 480p

 

قسمت هفتم 7 (زیر نویس چسبیده) 

720p | 1080p | 480p

 

قسمت هشتم 8 ( زیرنویس چسبیده)

720p | 1080p | 480p