دانلود رایگان فیلم سینمایی آن شب با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی آن شب با هنرنمایی شهاب حسینی

download new movie an shab for direct link

لینک دانلود همراه با پخش تریلر در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم آن شب

داستان این فیلم به طور کلی ترسناک می باشد ساخته جناب آقای کوروش آهاری است که بیشتر آن در خارج از کشور فیلمبرداری شده است همانطور که می دانید امروزه فیلمهای سینمایی جنابی آهاری رنگ و بوی خون به خود گرفته اند .

 

هم چنین می توان گفت که ساخت این فیلم به طور مثبت روندی عادی برای جلب رضایت ببینده داشته است و تمامی نکات مثبت در آن به خوبی رعایت شده است .و اگر اکران شود قطعا فروش خوبی خواهد داشت و مخاطبان زیادی را نیز جذب خواهد کرد .

 

ازسوی دیگری می توان نگاه کرد که فیلم های سینمایی ترسناک قطعا گزینه مناسبی برای شروع کارگردانی کارگردانهای تازه کار می باشد .یرا همانطور که می دانید کارگردانان عجله ایی برای فهماندن داستان به ببیننده ندارد و با پی ریزی مناسب و جای گذاری شخصیتها میخواهد همه چی به نحو احسن باشد.

 

خلاصه داستان

همانطور که می دانید داستان فیلم درباره ی زوجی جوان است که به تازگ از جشنواره فجربازگشته آنها در طول مسیر در مقابل یک هتل توقف می کنند وتا بعدا با خیال راحت راهی خانه شوند  اما همین باعث می شود اتفاقات عجیبی برایشان بیفتد .

 

پس هر چه به پایان فیلم نزدیکتر می شویم شور وشوق زیادی در مخاطب برای پایان گذاری آن شروع می شود البته م توان این را نیز گفت که بسیاری منتقدان فکر می کنند فیلم نا امیدی هایی نیز به همراه دارد .

 

عوامل فیلم

کارگردان : کوروش آهاری

تهیه کننده : محمد درمنش, الکس بروتو ,جفری الارد

نویسنده :میلاد جورموز  کوروش آهاری

بازیگران :شهاب حسینی نقش اصلی هزارتو , نیوشا جعفریان, لیلا گرگانیان, جرج مگوایر

موسیقی : نیما فخر آرا

 فیلمبرداری :مازیار مکانی

تدوین : مهدی واحدی

 

تصاویر فیلم

داستان فیلم آن شب

 

آن شب

 

داستان فیلم آن شب