دانلود رایگان فیلم سینمایی آکو با لینک رایگان

دانلود اثر زیبای سینمایی آکو با کیفیت  full hd

download new movie ako for diret link

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

اندکی درباره ی فیلم آکو

فیلم سینمایی آکو به کارگرانی نبی قلی زاده می باشد این فیلم تاکنون توانسته است که در جشنواره کودکان و نوجوانان اکران شود و مخاطبان زیادی نیز در این راستا قبول کرد  آنگونه که به گوش رسیده است این فیلم در چندین کشور دیگر نیز به اکران رسیده است .ازجمله از آن ها می توان به برزیل ترکیه و هند و ایتالیا اشاره کرد .

 

همچنین می توان در این فیلم ازبهترین فیملبردار تاریخ سینما وتلویزیون ایران  بنام علی محمد زاده نام برد .. او در سریالهای زیادی از جمله سریال نابرده رنج روزگار جوانی با  بازی هنرمندانه مهدی هاشمی و سریال نیزنگ که توانستند نقش به سزایی داشته باشند.وی کار حرفه ایی خود را از سال 1388در سینما وتلویزیون آغاز کرد .

 

همانطور که گفته می شودد این فیلم توانسته به عنونا نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی  در شهر استانبول تریکه به نمایش درآمد و توانست جایزه بهترین فیلم را به خود اختصاص دهد .به طور کلی می توان این فیلم را اثری کاملا متفاوت  دانست که توامست نظر خیلی از منتقدان را به خود جلب کند .. این فیلم به تازگی توانسته است به شبکه نمایش خانگی دسترسی پیداکند.

 

خلاصه کلی داستان

و درباره ی پسرک جوانی است که اهل کردستان می باشد و برای گذراندن زندگی و خرج خانواده تصمیم می گیرد تا به تهران مهاجرت کنداو در یک باربری مشغول به کارم ی شود و در حین باری گران قسمت به پستوی می خورد اما از او دزدیده می شود و.

 

عوامل فیلم

کارگردان : نبی قلی زاده

تهیه کننده :رحمت الله مهدیانی

نویسنده :محمدرضا یاری کیا نبی قلی زاده

بازیگران : علی محمد زاده ,حاتم میرزایی, پیمان شمس, سهیل قیم غلامی ,طیبه قاسمی

موسیقی :  امیر حسین الله دادی

تدوین : روح الله کریمی

فیلمبرداری : حسین فاطمیان

 

تصاویر فیلم

اکو

 

داستان فیلم آکو