دانلود فیلم سینمایی تخته گاز با لینک مستقیم 

دانلود اثر زیبای سینمایی تخته گاز با کیفیت 1080p + 720p + 480p  +360p

download new movie takhte gaz for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم همراه با لینک دانلود 

 

اندکی درباره ی فیلم 

فیلم سینمایی تخته گاز ساخته محمد آهنگرانی و به نویسندگی مهدی علی میرزایی می باشد. در این فیلم اینگونه به نظر می رسد که گویی فیلم نامه از خط روایی مشخصی برای به جلو راندن ان استفاده می کند .البته در این فیلم به طور جدی می توان علاقه مخاطب را به ان احساس کرد  زیرا که هر لحظه سراسر ازخنده و عشق پدر و فرزند است فرزندی که بدون مانع در کنار پدر خود به رقص می پردازد  او را نیز به رقص وامیدارد .

 

اینگونه که به نظر می رسد نام فیلم یعنی تخته گاز اسم کتابی است که گویا نباید کسی به ان پی ببرد و پدر داستان ما یعنی سلیمان دائما در حال پنهان کار آن است.بسیاری از منتقدان نقد های منفی نسبت به این فیلم دارند و گمان می برند که به گونه ایی بد آموزی می تواند به همراه داشته باشد.اما می توان آن را یک درجه بالاتر از فیلم کلمبوس و لس آنجلس تهران دانست .با این حال کار پیشنهاد و مناسبی برای آقای داریوش فرهنگ پیشکسوت سینما وتلویزیون ایران نبوده است . وفقط جمعی از بازیگران شناخته در آن قرار گرفته اند  که تعجب شخص را برمی خیزد و به نوعی عجیب است .

 

عوامل فیلم و تولید آن 

کارگردان : محمد آهنگرانی

تهیه کننده : مسعود تکیه

نویسنده : مهدی علی میرزایی

بازیگران : سام درخشانی ( دانلود فیلم پاستاریونی ), کامبیز دیرباز, الهام حمیدی, لیلا اوتادی ,رزرضوی ,داریوش فرهنگ ,بیژن بنفشه خواه پ,رستو صالحی, نیما شاهرخ شاهی, نفیسه روشن, پرستو صالحی ,عباس محبوب ,شادی قنبری, منصوری نواصری ,ساقی زینتی ,امیرعلی تکیه

موسیقی : آریا عظیمی نژاد

تدوین : حسن ایوبی

فیلمبرداری :سید محسن جاهد

تصاویر فیلم

بازیگران فیلم تخته گاز

بازیگران فیلم تخته گاز

 

پشت صحنه فیلم تخته گاز

 

تخته گاز