دانلود رایگان فیلم جدید خشم و هیاهو با لینک مستقیم کیفیت بالا

دانلود با چند کیفیت (480p – 720p – 1080p)

تصاویر بازیگران و توضیحات فیلم اضافه شد

 

 

اندکی درباره ی فیلم خشم و هیاهو

خشم و هیاهو فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است و محصول سال ۱۳۹۴ می باشد. این فیلم در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده جایزه بهترین فیلمبرداری شد.هومن سیدی هم برای کارگردانی اثر جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرد.

 

اثر در 26 اسفند 94 اکران شد و بیشتر از 2 میلیارد تومان فروش داشت.این فیلم برگرفته از رمانی با همین نام نوشته ی ویلیام فاکنر است.موسیقی این فیلم توسط کارن همایون فر ساخته شده و فیلمبردار این اثر نیز پیمان شادمانفر میباشد.

 

همچنین این فیلم برنده ی یک سیمرغ بلورین در زمینه ی بهترین فیلمبرداری را از ان خود کرده است و در سایر موارد مانند بهترین صدا گذاری / بهترین طراحی لباس / بهترین بازیگر نقش اول مرد / بهترین بازیگر نقش اول زن نامزد شده است.نوید محمد زاده و طناز طباطبایی در این فیلم نقش اصلی هستند که به خوبی نقش خود را انجام داده است . فیلم از آن فیلم های جذاب است که داستان مناسب و جالبی دارد که انسان از لحظه به لحظه ی آن منتظر افتادن اتفاق جدیدی است . فیلم از نظر مردم نیز جذاب و منحصر به فرد بوده و توانسته نظر مردم را به خود جلب کند . البته میتوان از جوایز دریافت شده توسط این فیلم و اینکه نامزد جوایز زیادی در زمینه های مختلف شده است این قضیه را فهمید.

 

عوامل فیلم

کارگردان: هومن سیدی

تهیه کننده: سعید سعدی

نویسنده: هومن سیدی

موسیقی: کارن همایون فر

فیلمبردار: پیمان شادمان فر

بازیگران: طناز طباطبایی / نوید محمد زاده ( سرخ پوست ) / رعنا آزادی ور / بهناز جعفری / رضا بهبودی / رعنا ازادی فر / بهناز جعفری و ….

بر اساس : رمان خشم و هیاهو اثر ویلیام فاکنر


گالری تصاویر

 

بازیگران فیلم خشم و هیاهو

 

نمایی از فیلم خشم و هیاهو