دانلود فیلم خوک با لینک مستقیم

دانلود سینمایی خوک با حضورحسن معجونی

 dwnload new movie pig link for dirdct 1080p/720p/480p

لینک دانلود درسایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم خوک

این فیلم به کارگردانی مانی حقیقی ومحصول سال 1396 است علی مصفا ولیلا حاتمی برای اولین بار با این فیلم یک اثر طنز را تجربه کردند،همچنین این فیلم برنده جوایز متعددی شده است.

 

داستان فیلم درمورد کارگردانی به نام حسن است که خیلی وقت است نتوانسته فیلمی بسازد،ستاره محبوب فیلم هایش صبر ندارد ومیخواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند.

 

همسر کارگردان قصه ما دیگر اورا دوست ندرد و قصد دارد از او جدا شود، دخترش الما بزرگ شده و مستقل میشود،مادر پیرش درصدد از دست دادن حافظه اش است شده وباید از او مراقبت کند.

از همه بدتر وجود مزاحمی به اسم انی وپیدا شدن قاتلی در سطح شهر است که کارگرداناهن مطرح ایران را میکشد اما بیخیال حسن شده است و او رنجیده خاطر از این اس که ایا او کارگردان بنامی نیست؟

 

بیشتر در باره این اثر بدانید…

اما اوضاع زمانی غیر قابل تحمل میشود که حسن به عنوان قاتل در شبکه های اجتماعی معرفی میشود وحالا او باید برای اعاده حیثیت نقشه هوشمندانه ای بکشد.

 

اگر فکر میکنید این فیلم فیلمی ساده است و قرار است به تمام سوال هایتان در فیلم برسید سخت در اشتباهید، مانی حقیقی انصافا فیلم خوبی را خلق کرده یک کمدی سیاه که برای تماشاگران سینما تجربه تازه ای خواهد بود.

خوک مشکلات امروزه کارگردانان ایران را امیخته با طنزی تلخ و طعنه امیز بیان میکند،انگار همه چیز دست یه دست هم داده تا زندگی حسن را اشفته و شلخته کند.

 

کارگردانی که در لیست سیاه قرار دارد و فعالیت های سینمایی اش محدود شده ومجاز به ساختن فیلم نمیباشد حال باید با مشکلات به وجود امده بجنگد و علت اینکه چرا قاتل سراغ او نمیایید را پیدا کند،شاید او زیادی مغرور شده است!

مسائل بیان شده، پیچش خاصی به داستان فیلم می‌بخشند و به لطف گستردگی‌ اش سبب شده‌اند تا در طی فیلم به بخش‌ها و جنبه‌های زیادی پرداخته شود.

 

عوامل فیلم خوک

تهیه کننده نویسنده وکارگردان: مانی حقیقی

فیلمبردار: محمود کلاری

موسیقی: پیمان یزدانیان

 تدوین: میثم مولایی

بازیگران: پریناز ایزد یار بازیگر فیلم سرخ پوست ،حسن معجونی،علی مصفا،لیلی رشیدی،لیلا حاتمی،بیوک میرزایی،ایناز اذر هوش،میناجعفرزاده و سیامک انصاری ستاره اثر سینمایی خون شد

 

 

تصاویری از فیلم

برسی فیلم خوک

 

لباس های یازیگران در خوک

 

پشت صحنه فیلم خوک